PAJKRTOVÁ, J. Návrh změn marketingového mixu rodinného hotelu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
K řešení bakalářské práce autorka přistupovala zodpovědně a projevovala zájem o zvolenou problematiku. Projevuje zde schopnost využít získané teoretické poznatky v analytické a návrhové části. V práci je adekvátně využito více než 100 informačních zdrojů. V členění analytické části je chybně označena kapitola 2.3 "Vnitřní prostředí", kde autorka pravděpodobně přehlédnutím včlenila podkapitoly věnované konkurenci, dodavatelům a zákazníkům. V analýze konkurence je zpracován souhrn, který jasně a přehledně porovnává konkurenci. Vzhledem k určenému rozpočtu práce předkládá spíše standardní návrhy, které vycházejí z provedených analýz. Výstupy práce lze označit jako přínosné pro analyzovanou společnost. Otázky k obhajobě: 1) Kdyby měl být snížen rozpočet na realizaci Vašich návrhů, které návrhy by jste označila za klíčové a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Postup řešení a využité metody jsou standardní a adekvátní. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | Prakticky přínosné mohou být pro analyzovaný hotel mj. také výstupy z analýz, které udávají přehledný souhrn konkurence. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Uspořádání práce je logické a přehledné. Autorka zde využívá vhodné terminologie na dobré jazykové úrovni. V práci autorka špatně zařadila pod kapitolu "2.3 Vnitřní prostředí" konkurenci, dodavatele a zákazníky. Pravděpodobně k tomu došlo nepozorností/přehlédnutím. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Autorka v práci využívá více než 100 adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
V bakalářské práci autorka zadaný cíl splnila v plném rozsahu. Na základě teoretických poznatků zpracovaných v teoretické části práce pak systematicky analyzovaal vybraný hotel z praxe. Rozpracování teoretického konceptu v první části práce je adekvátní k jeho následujícímu využití v části praktické. V té se autorka zabývá marketingovým mixem konkrétního hotelu, což bylo požadavkem zadání. Na jejich základě formuluje v závěru návrh vhodných opatření a doporučení pro podnik. Analýzu marketingového mixu lze využít k aspoň částečnému odstranění slabých stránek vybraného hotelu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A | ||
Splnění stanovených cílů | A |
eVSKP id 110309