MEISTEROVÁ, M. Návrh marketingového mixu pro CK Azzurro [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Propracovaná práce s dobře a účelně provedenou analýzou. Návrhová část je prakticky a věcně orientovaná s přínosem pro CK. Otázka k obhajobě: - Co si myslíte u využití televizní reklamy pro prezentaci CK a její nabídky?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Vinklerová, Darja

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 40696