ABDULVALIYEV, C. Interaktivní představení audiovizuálních děl ve virtuální realitě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Sikora, Pavel

Student teoreticky popsal problematiku současných vývojových prostředků umožňujících vytvoření scény ve virtuální realitě pro VR headset. Ve vývojovém prostředí Unity vytvořil virtuální scénu, která do prostoru rozmístí náhledové obrázky videí. Dále implementoval rozšíření přehrávače videa, který umožňuje zobrazení klasifikaci snímků přehrávaného videa. Student pracoval samostatně a pravidelně konzultoval problematiku práce. Navíc spolupracoval s doc. Mgr. Janou Horákovou, Ph.D. na zakomponování VR brýlí a virtuální scény do výstavy Vasulka Live Archive/Interfaces. Po formální stránce je práce na dobré úrovní s minimálním počtem typografických a gramatických chyb. Vývojové diagramy popisující algoritmy obsahují drobné vizuální chyby, jako nedotažené šipky nebo je místy délka textu na hraně ohraničení. Zadání bylo splněno v celém rozsahu a práci doporučuji k obhajobě s hodnocením A, 96 bodů.

Navrhovaná známka
A
Body
96

Posudek oponenta

Miklánek, Štěpán

Tato bakalářská práce je dobře strukturovaná a z hlediska jazyka je až na drobné nedostatky na dobré úrovni. Vývoj celé VR aplikace je podrobně popsaný a jde vidět, že se autor ve vývojovém prostředí Unity orientuje. K práci nemám zásadní výhrady, ale např. v úvodní kapitole by bylo vhodné přidat alespoň nějaké reference na odbornou literaturu. Popisy tabulek a obrázku by měly být zakončeny tečkou. Výstavu Interfaces jsem měl možnost navštívit a dle mého názoru aplikace splnila svůj účel. Celkově hodnotím tuto bakalářskou práci 92 body/A.

Navrhovaná známka
A
Body
92

Otázky

eVSKP id 141300