JÍŠOVÁ, M. Komunikační mix společnosti CDC Data s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Otázky k obhajobě: Na straně 48 (kapitola 5. Ekonomické zhodnocení) pro návrh Přednášky na VŠ uvádíte, že náklady budou pouze na dopravu zaměstnance a jeho odměnu za vykonanou práci. V Tabulce 4 pak uvažujete dvě hodiny práce a pronájem auly. Jaké tedy budou případné náklady na dopravu? Zároveň navrhujete 5 dvouhodinových přednášek za semestr (tj. 10 za rok) a nákladech počítáte jen s jednou. Nedojde tak v součtu nákladů (Tabulka 8) ke zkreslení ročních nákladů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D Návrhy v práci jsou relativně málo rozpracované.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce obsahuje všechny předepsané části. V návrhové části je pro "přehlednost" umístěno ekonomické zhodnocení až k samotnému závěru kapitoly. Bylo by vhodnější mít veškeré informace o konkrétních návrzích umístěny pohromadě v konkrétních podkapitolách. Ekonomické zhodnocení by pak mohlo být jen souhrnem všech dílčích nákladů.
Práce s informačními zdroji, včetně citací D V některých vyčísleních nákladů není zřejmé, odkud autorka čerpala informace (Tabulka 3, Tabulka 4, atp.) - je zde pouze uveden zdroj vlastní zpracování.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Strapinová, Zdeňka

Návrh marketingového mixu je dobře zpracován. Nicméně bych očekávala větší koncentraci na prostředky, které vedou ke zjišťování (průzkumu) skutečných potřeb zákazníka. V návrhu trochu postrádám nové metody on-line komunikace s využitím např. sociálních sítí, kampaní adwords, sclick. Autorka práce provedla dobře rozbor aktivit a zaměření popisované společnosti. Nicméně rozbor mohl být proveden více do hloubky. Určitě by to pomohlo v následném návrhu marketingového mixu, který by byl více konkrétnější včetně stanovení priorit jednotlivých prostředků. Jazyková úroveň práce je dobrá, ale často jsou používána slovní spojení, která jsou zavádějící či neobratná. Výsledkem jsou potom nejasné a nepřesné formulace. Celkový dojem z práce je dobrý.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 85680