PEŠEK, M. Detekce logopedických vad v řeči [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Atassi, Hicham

Student pracoval aktivně a svoji práci konzultoval pravidelně, zadání bylo splněno v plném rozsahu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce A 18/20
Využití literatury A 10/10
Navrhovaná známka
A
Body
98

Posudek oponenta

Smékal, Zdeněk

Cílem diplomové práce bylo navrhnout metodu detekce a klasifikace logopedických vad řeči především u dětí. Dále měl být navržen program pro jejich výuku. Zadání bylo bezezbytku splněno. Student navrhl algoritmus automatické segmentace dobře a špatně vyslovených hlásek. Pro klasifikaci pak byly použity čtyři klasifikátory. Po stránce obsahové má práce výbornou úroveň. Škoda, že student neměl již tolik času na lepší formální zpracování. Jazyková i terminologická stránka není špatná, ale zbyrečně ji kazí chyby, které není tak těžké odstranit, V textu jsou zbytečně vloženy anglické názvy, které mohou být uvedeny v seznamu symbolů a zkratek, v obr. 6.2 a 6.3 jsou špatně barevné popisy ve vysvětlivkách, v textu jsou programová chybová hlášení, je použito dvojí značení diskrétních veličin (nezávislá proměnná je jednou v kulatých závorkách a podruhé v hranatých závorkách), vhodnější je použít modulová místo amplitudová kmitočtová charakteristika apod.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 50/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 20/20
Formální zpracování práce C 7/10
Navrhovaná známka
A
Body
97

Otázky

eVSKP id 21738