TRÖTZMÜLLER, J. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | Student navrhl určité návrhy týkající se zlepšení komunikačního mixu pro danou společnost, ale v práci chybí často přesnější popis, proč danou aktivitu zvolil, kdy se přesně a s kým, za kolik (konkrétní zdroj uvedené ceny) a jak bude realizovat. Také mi tam chybí určité možné problémy při realiazaci navrhovaných návrhů studentem. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Schopnost interpretace není v mnoha případech dostatečná, spíše povrchnějšího rázu. V práci jsou i nesprávně formulované texty, např. str. 64 - podpora prodeje. | |
Praktická využitelnost výsledků | D | Návrhy vychízejí ze situace ve společnosti, ale pro jejich realizaci je potřeba důkladnější rozpracování a celkový plán časové posloupnosti jejich realizace. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D | Některé citace nejsou uvedeny jednotně a přesně dle požadavků na citace. |
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti TRX Energy a následnými návrhy pro jeho zlepšení. V teoretické části je vyčerpávajícím způsobem popsána problematika marketingu, prostředí podniku a komunikačního mixu s ohledem na moderní trendy. O tyto poznatky se dále opírá analytická část, která pojednává jak o makroekonomickém tak i mikroekonomickém prostředí podniku. V této části jsou zpracovány jak základní analýzy (SLEPTE, Porterova analýza konkurenčního prostředí, SWOT analýza) tak i samotná analýza komunikačního mixu společnosti. Na základě zjištěných skutečností byla vypracovaná návrhová část s konkrétními návrhy na zlepšení. Autor shledal největší slabinu komunikačního mixu společnosti v absenci nadřazené podnikové strategie, dále pak v neosobním přístupu v komunikaci k zákazníkovi skrze webovou prezentaci společnosti a také v nedostatečném aplikování přímého marketingu. Veškeré návrhy jsou doplněny obsáhlým komentářem a neshledávám v nich žádné významné pochybení. Vymezené cíle práce tedy byly splněny. Práce má logickou návaznost a splňuje veškerá kritéria odborné práce tohoto typu a proto ji doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 86078