TRÖTZMÜLLER, J. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D Student navrhl určité návrhy týkající se zlepšení komunikačního mixu pro danou společnost, ale v práci chybí často přesnější popis, proč danou aktivitu zvolil, kdy se přesně a s kým, za kolik (konkrétní zdroj uvedené ceny) a jak bude realizovat. Také mi tam chybí určité možné problémy při realiazaci navrhovaných návrhů studentem.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Schopnost interpretace není v mnoha případech dostatečná, spíše povrchnějšího rázu. V práci jsou i nesprávně formulované texty, např. str. 64 - podpora prodeje.
Praktická využitelnost výsledků D Návrhy vychízejí ze situace ve společnosti, ale pro jejich realizaci je potřeba důkladnější rozpracování a celkový plán časové posloupnosti jejich realizace.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací D Některé citace nejsou uvedeny jednotně a přesně dle požadavků na citace.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Dmytryszyn, Marek

Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti TRX Energy a následnými návrhy pro jeho zlepšení. V teoretické části je vyčerpávajícím způsobem popsána problematika marketingu, prostředí podniku a komunikačního mixu s ohledem na moderní trendy. O tyto poznatky se dále opírá analytická část, která pojednává jak o makroekonomickém tak i mikroekonomickém prostředí podniku. V této části jsou zpracovány jak základní analýzy (SLEPTE, Porterova analýza konkurenčního prostředí, SWOT analýza) tak i samotná analýza komunikačního mixu společnosti. Na základě zjištěných skutečností byla vypracovaná návrhová část s konkrétními návrhy na zlepšení. Autor shledal největší slabinu komunikačního mixu společnosti v absenci nadřazené podnikové strategie, dále pak v neosobním přístupu v komunikaci k zákazníkovi skrze webovou prezentaci společnosti a také v nedostatečném aplikování přímého marketingu. Veškeré návrhy jsou doplněny obsáhlým komentářem a neshledávám v nich žádné významné pochybení. Vymezené cíle práce tedy byly splněny. Práce má logickou návaznost a splňuje veškerá kritéria odborné práce tohoto typu a proto ji doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 86078