FOLTÝN, F. Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Havíř, David

Práce je postavena na adekvátních zdrojích, dále na analýze využívající adekvátních metod. Jednotlivé části práce jsou zpracovány důkladně. Návrhy lze považovat za přínosné a směřující k naplnění stanoveného cíle. Z práce je evidentní zodpovědný přístup autora k řešení zvoleného problému. Otázky k obhajobě: Proč považujete zvolenou posilovnu za nejlepší volbu k navázání spolupráce – uvádíte, že se nachází velmi blízko firemní prodejny, není tedy pravděpodobné, že její návštěvníci o prodejně už ví? Představil jste již prezentovaný plán společnosti, bude některé z návrhů realizovat nebo již realizuje? Jak byste hodnotil úspěšnost jednotlivých doporučení?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Práce velmi dobře naplňuje stanovený cíl.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Zvolený postup řešení je logický, práce dobře využívá metod, které jsou pro tento typ práce adekvátní.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Obsah teoretické části vytváří východiska pro zpracování analýz a výsledky analýz jsou dále využity pro návrh doporučení.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z poznatků jednotlivých analýz, přičemž zpracování je důkladné. Výsledky lze na základě poskytnutých informací považovat za obecně přínosné.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má odpovídající délku, vhodnou a jasnou strukturu, použitá terminologie i odborná jazyková úroveň je adekvátní.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce vychází ze základních odborných zdrojů, se kterými je pracováno adekvátně.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu pro společnost DECASPORT, s.r.o. , konkrétně pro obchod se sportovními potřebami Decathlon, pobočka v Brně v Ivanovicích. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentoval jste své návrhy managementu pobočky Decathlonu? Pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo? 2. Jaká rizika při realizaci Vašich návrhů by se mohla objevit a lze je eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Student využil standardní metody, kde bych u anal. konkurence uvítala detailnější analýzu a také u anal. zákazníků. Pozitivně hodnotím anal. market. komunikace pobočky Decathlonu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz. Student detailně návrhy popsal, včetně časového rámce, způsobu realizace, přínosů a nákladů. Pozitivně hodnotím celkové přehledné představení plánovaných návrhů na začátku návrh. kapitoly. Bylo by přínosem rozdělit plánované návrhy dle 7 prvků market. mixu. Návrhy jsou praktické a mohou být pro pobočku přínosem.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Struktura práce je standardní. V teorii by bylo asi vhodnější, dát kap. 1.5 a 1.6 jako součást kap. 1.4., tj. jako 1.4.1 a 1.4.2. - Porterova analýza není součástí makroprostředí.
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 142497