SEEMANN, A. Návrh změn v konceptu řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.

Posudky

Posudek vedoucího

Konečná, Zdeňka

Závěrečná práce je zpracována dobře, splňuje požadavky kladené na tento typ vysokoškolských prací. Zřetelná je diplomantčina dobrá znalost zkoumaného prostředí a velmi dobře je vystižena aktuální tematika problémů spojených s procesem digitalizace v oblasti  vzdělávání. V teoretických východiscích jsou pojednány všechny potřebné oblasti relevantní zpracovávanému tématu. V analytické části  je vhodně aplikována baterie vybraných metod umožňujících zmapování obsahu zkoumané oblasti a pochopení stávající situace ve zkoumané organizaci, a to včetně identifikace aktuálně nejpalčivějších problémů.  Návrhová část je pojednána v obecné rovině s nastíněním dalšího rozpracování identifikovaných klíčových oblastí spojených s digitální transformací v této organizaci. Po formální stránce je práce zpracována na velmi dobré úrovni, vyskytly se drobné nedostatky ve formátu citovaných zdrojů.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Budík, Jan

Studentka v diplomové práci řeší problematiku řízení lidských zdrojů v oblasti školství a navrhuje případné změny. V analytické části této práce se zaměřuje na přínosy a nežádoucí vlivy digitalizace, které s sebou přineslo období pandemie a analyzuje v rámci dotazníkového šetření dopady na jednotlivé respondenty. Dotazy jsou zaměřeny jednak na oblast sociální, ale také na oblast digitalní v kontextu s dostupností pomůcek nezbytně nutných pro realizaci distanční výuky.V práci jsou analyzovány silné a slabé stránky, přičemž silné stránky jsou spatřovány v snadné dostupnosti elektronických zdrojů, v novějších možnostech výuky a její personalizaci. Jako slabé stránky je vnímána nedostatečná znalost pedagogů a studentů veškerých digitálních pomůcek.Studentka prací potvrdila své znalosti a doporučuji k obhajobě s výsledným hodnocením Velmi dobře.Otázka:Myslíte si, že vámi navrhované body pro školu 21. století jsou za aktuální situace implementovatelné a případně jak dlouho by mohla trvat jejich implementace?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 152387