MENŠÍKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků KomTeSa, spol. s r.o. a návrhy opatření na zvýšení jejího zvýšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Studentka předložila výbornou práci. v jejím úvodu explicitně stanovuje cíle práce, použité metody i způsob řešení. Stanovené cíle diplomová práce naplnila. Teoretická část je výborně zpracována a vytváří výborný teoretický základ pro zpracování analytické a návrhové části. V analytické části studentka podrobuje své analýze firmu KomTeSa, hlavní přínos této části je ve zpracování výzkumné sondy u 36 hlavních zákazníků firmy (B2B). Závěry správné, navrhovaná opatření relevantní a využitelné. Vysoké úrovni zpracování a obsahu práce i odpovídá i její hodnocení stupněm výborný.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 32591