JULINOVÁ, M. Návrh na změnu a rozšíření marketingových aktivit v realitní kanceláři [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2013.
Autorka prokázala schopnost řešit komplexní téma. Zvolila odpovídající přístup a jasně formulovala návrhy. Vhodným způsobem propojila analytické přístupy s formulací opatření, která mohou přispět k rozvoji komunikačních aktivit společnosti. Otázky: 1/ Jakým způsobem byste hodnotila přínosy navrhovaných opatření? 2/ Jakým způsobem by měly být rozvíjeny marketingové aktivity společnosti z dlouhodobého hlediska? 3/ Jaká je podle Vašeho názoru rivalita na realitním trhu s ohledem na komunikační aktivity společností?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | B | Práce vymezuje teoretická východiska odpovídající zaměření práce. Autorka pracuje s obvyklými principy. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | A | Analytická část pracuje s různými pohledy. Autorka se snaží o komplexní zhodnocení pozice společnosti. Velmi dobře je provedeno konkurenční srovnání, kdy jsou odlišeny různé úrovně firem. Realizované dotazníkové šetření poskytuje zajímavé údaje. Lépe mohly být formulovány jeho souhrnné závěry. S ohledem na složení vzorku je otázkou jeho reprezentativnost. Aplikace SWOT analýzy je poměrně detailní a zdařilá. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | B | Citace v práci jsou na odpovídající úrovni. Nedostatky jsou zcela minimální. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | Horší kvalita některých vkládaných obrázků. | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | Práce splňuje všechny požadavky vymezené zadáním. | |
Odborná úroveň diplomové práce | B | Práce má velice dobrou a vyváženou úroveň. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | B | Návrhová část se při formulaci opatření zaměřuje primárně na oblast komunikace. Je sice zřejmé, že jde o oblast, kterou je třeba řešit, na druhé straně by z pohledu marketingových aktivit volit komplexnější přístup. Samotné návrhy jsou formulovány jasně a směřují ke kvalitativnímu rozvoji komunikačních aktivit. Autorka vhodně kombinuje obecné principy s vlastními doporučení. |
Autorka diplomové práce se ve svém díle zaměřila na menší a méně známou realitní kancelář s cílem navržení takových opatření, které by měly vést k jejímu zviditelnění, zvýšení konkurenceschopnosti a počtu akvizicí. Formálně předložený dokument dosahuje velmi dobrou jazykovou, stylistickou a typografickou úroveň. Při zpracování diplomantka prokázala schopnost práce s odbornou literaturou a využití znalostí a dovedností získaných v průběhu studia. Za nejcennější část považuji samotný návrh, který vychází krom jiného ze zdařilé analýzy zahrnující mimo jiné dotazníkové šetření, průzkum trhu a porovnání s konkurencí. Návrhová část se věnuje zejména nejaktuálnějším nástrojům využití internetu a online marketingu při podnikání v oblasti zprostředkování prodeje a koupě realit a kromě popisu a grafického znázornění jednotlivých částí návrhu podává i návod, kdy, jak a pomocí čeho jej v různých variantách realizovat. Navržené řešení považuji za konkurenceschopné v praxi a na úrovni firem věnujících se dané problematice. Dle mého úsudku závěrečná práce vyhovuje všem předpokladům pro úspěšné dokončení uvedeného magisterského studia.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | B | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | ||
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | A | ||
Obtížnost a správnost řešení | A | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | ||
Odborná jazyková úroveň | B | ||
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | B |
eVSKP id 64887