ŠTURMA, P. Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Autor při zpracování bakalářské práce projevoval od začátku o zvolenou problematiku a téma značný zájem. K práci přistupoval zodpovědným způsobem a věnoval jí velké množství času. Díky spolupráci s klubem se mu podařilo získat 948 relevantních respondentů pro dotazníkové šetření. Rovněž lze i vyzdvihnout velké množství smysluplných a odůvodněných návrhů u kterých je v souhrnu vždy dodán i přínos každého z nich. Otázka k obhajobě: Co si myslíte o tvrzení, že čeští fanoušci v případě nových významných úspěchů českých sportovců v jiných sportovních odvětvích začnou ztrácet zájem o ty méně úspěšné?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Ve finále práce se vytratil celý cíl, který byl v průběhu psaní práce upraven na: "Cílem bakalářské práce je navrhnout změny či doplnění marketingového mixu PSG Zlín, s.r.o. a HC PSG Zlín, z.s. mající za následek zejména zvýšení pozitivního vztahu fanoušků ke klubu či zvýšení povědomí o klubu." Tato chyba však pouze opticky snižuji náročnost stanoveného (odevzdaného) cíle. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | Návrhy provedené autorem práce jsou z mého pohledu realizovatelné a přínosné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Práce využívá odborného jazyka a má logickou strukturu. Jednotlivé části návrhů však bylo vhodné členit do přehlednějších podkapitol (toto však nesnižuje kvalitu práce). | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Autor pro zpracování BP využil více než 50 informačních zdrojů, což převyšuje standard běžný pro tento typ práce. |
Zvolené téma marketingového mixu na hokejový klub je velmi atraktivní. Autor prokázal dobrou orientaci v teoretické části a velmi pozitivně hodnotím zpracování analytické části bakalářské práce, zejména dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Návrhová část obsahuje rozsáhlou škálu logických a promyšlených námětů včetně odhadů výdajů na jejich realizaci. Práci shledávám jako vysoce přínosnou a využitelnou v praxi. Uvedená bakalářská práce na téma marketingový mix pro hokejový klub je zpracována velmi kvalitně a za využití mnoha informačních zdrojů. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 84990