ŠTURMA, P. Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autor při zpracování bakalářské práce projevoval od začátku o zvolenou problematiku a téma značný zájem. K práci přistupoval zodpovědným způsobem a věnoval jí velké množství času. Díky spolupráci s klubem se mu podařilo získat 948 relevantních respondentů pro dotazníkové šetření. Rovněž lze i vyzdvihnout velké množství smysluplných a odůvodněných návrhů u kterých je v souhrnu vždy dodán i přínos každého z nich. Otázka k obhajobě: Co si myslíte o tvrzení, že čeští fanoušci v případě nových významných úspěchů českých sportovců v jiných sportovních odvětvích začnou ztrácet zájem o ty méně úspěšné?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Ve finále práce se vytratil celý cíl, který byl v průběhu psaní práce upraven na: "Cílem bakalářské práce je navrhnout změny či doplnění marketingového mixu PSG Zlín, s.r.o. a HC PSG Zlín, z.s. mající za následek zejména zvýšení pozitivního vztahu fanoušků ke klubu či zvýšení povědomí o klubu." Tato chyba však pouze opticky snižuji náročnost stanoveného (odevzdaného) cíle.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A Návrhy provedené autorem práce jsou z mého pohledu realizovatelné a přínosné.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Práce využívá odborného jazyka a má logickou strukturu. Jednotlivé části návrhů však bylo vhodné členit do přehlednějších podkapitol (toto však nesnižuje kvalitu práce).
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Autor pro zpracování BP využil více než 50 informačních zdrojů, což převyšuje standard běžný pro tento typ práce.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Mucha,, Martin

Zvolené téma marketingového mixu na hokejový klub je velmi atraktivní. Autor prokázal dobrou orientaci v teoretické části a velmi pozitivně hodnotím zpracování analytické části bakalářské práce, zejména dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Návrhová část obsahuje rozsáhlou škálu logických a promyšlených námětů včetně odhadů výdajů na jejich realizaci. Práci shledávám jako vysoce přínosnou a využitelnou v praxi. Uvedená bakalářská práce na téma marketingový mix pro hokejový klub je zpracována velmi kvalitně a za využití mnoha informačních zdrojů. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 84990