SLÁMA, D. Deformačně-napěťová analýza zubu ošetřeného kořenovou inlay [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.
David Sláma se ve své bakalářské práci zabýval problematikou kořenových čepů používaných při rozsáhlých poškození korunek zubů. Práce je napsaná přehledně a srozumitelně. Autor k dané problematice nastudoval řadu literárních pramenů a konzultoval i práci se zubaři. Při řešení využil výpočtového modelování pomocí MKP a správně popisuje tvorbu dílčích modelů. Následně provedl analýzu dosažených výsledků. Pravidelně se účastnil konzultací a na práci pracoval velice svědomitě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Student David Sláma vypracoval bakalářskou práci na téma „Deformačně – napěťová analýza zubu ošetřeného kořenovou inlay.“ Práce obsahuje 42 stran a je strukturovaná do jedenácti kapitol. Po krátkém úvodu autor zařadil kapitolu „Historický vývoj zubních operací a Současná záchovná stomatologie. Na tyto kapitoly navazuje „Popis problémové situace“ a „Formulace problému.“ Přestože, název třetí kapitoly je Formulace problému, problém v této kapitole vymezený není. Velká pozornost je věnovaná rešerši dostupné literatury a v následující kapitole problematice kořenové inlay.“ Šestá kapitola je zaměřená na tvorbu výpočtového modelu. Detailně je popsána tvorba modelu geometrie a diskretizace soustavy. Modely materiálu a zatížení jsou popsané v kapitole 6.2 a 6.3. Na prezentaci a analýzu výsledků navazuje kapitola osm „Závěr“. Z práce je zřejmé, že student věnoval vypracování bakalářské práci velké úsilí a hodně času. Celkový dojem kazí některé nevhodné formulace. Student splnil cíle bakalářské práce. Přes drobné nedostatky ji doporučuji k obhajobě s navrhovaným hodnocením A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 83702