HENSL, M. Zavedení ISMS pro základní školu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Práce splnila stanovený a požadovaný cíl. V přílohách jsou uvedeny zdařilé dokumenty týkající se bezpečnostní politiky a budování bezpečnostního povědomí, které lze použít k usnadnění zavádění opatření dle ISMS.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | V práci postrádám seznam použitých zkratek. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Student vypracoval analýzu informační bezpečnosti pro základní školu. Nalezl slabá místa v bezpečnosti a na základě této analýzy navrhl řešení. Vypracovaný návrh odpovídá stanoveným normám a je na dobré úrovni. Kladně hodnotím analýzu současného stavu základní školy a návrh zlepšení informační bezpečnosti, které je v souladu s potřebami a možnostmi vybrané školy. Student se mohl více věnovat teoretickému základu v oblasti informační bezpečnosti. Vlastního návrhu by mohl být rozšířen o informace na základě čeho byly voleny vybrané komponenty a jejich obsáhlejší výčet. Nicméně i přes tyto nedostatky považuji stanovené cíle za splněné.Z formálního hlediska obsahuje práce drobné chyby, jako například překlepy a nesjednocené psaní zkratek. Dále pak postrádám seznam zkratek.Velice kladně hodnotím práci s odbornou literaturou.Práci hodnotím jako dobrou tedy známkou C.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 103536