VRÁTNÁ, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci společnosti, která vyrábí a prodává brzdový systém na kolečkové brusle. Hlavní cíl byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná opatření jsou logicky a přehledně zpracována. Návrhová část obsahuje časové hledisko, finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje implementaci navrhovaných opatření do praxe. Kapitolu 3.10 Kontrola implementace návrhů by bylo logické umístit až za analýzu rizik. Tato kapitola by také měla obsahovat konkrétní číselné hodnoty jednotlivých metrik kontroly, se kterými by se srovnával skutečný stav. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Tabulku č. 32 by bylo vhodnější umístit na jednu stranu (např. na šířku). Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi dokumenty v rozsahu 2,4 %. Nejvyšší míra podobnosti je méně jak 1 %. Otázka k obhajobě: Jaký návrh považujete v práci za stěžejní?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Vyroubalová, Tereza

Předkládaná bakalářská práce má za cíl zhodnotit a navrhnout zlepšení on-line marketingové komunikace start-upu Stopskate. Práce po formální stránce splňuje všechny potřebné náležitosti. Autorka se vyjadřuje velmi srozumitelně a používá relevantní pojmy, související s tématem. V práci je použito velké množství jak českých, tak zahraničních zdrojů, které jsou citovány. Rovněž oceňuji autorčinu snahu pracovat s aktuální literaturou. Rozsah bakalářské práce je celkem 212 stran včetně příloh, což však převyšuje doporučené standardy pro tento typ prací. V textu se nevyskytují významné gramatické chyby a jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují. Text je vhodně doplněn přehlednými tabulkami, grafy či obrázky, z nichž většinu sama autorka vytvořila. V rámci analytické části práce je zpracován dotazník. Zde bych ocenila, kdyby autorka více využila potenciál získaných dat a hledala souvislosti mezi jednotlivými odpověďmi respondentů. Autorka přistupovala k vypracování bakalářské práce velmi zodpovědně a pečlivě. Oceňuji její snahu navrhnout řešení co nejvíce v souladu s požadavky firmy, za což jí jménem společnosti děkuji. Nad problematikou přemýšlela komplexně a zvládla aplikovat získané poznatky do praxe. Celkovou spolupráci s autorkou hodnotím velmi kladně a vážím si jejího nadšení, se kterým k práci přistupovala. Autorce práce se podařilo udělat detailní analýzu on-line marketingové komunikace firmy Stopskate a zároveň naplnit cíl této bakalářské práce. Práci proto doporučuji k obhajobě a navrhuji známku A.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 143218