PLISKOVÁ, Z. Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené práci především oceňuji dobře zpracované analýzy a provedené dotazníkové šetření rozdělené dle jednotlivých cílových zákaznických skupin. Pro realizaci návrhů je správně zvolena hlavní cílová skupina zákazníků. K návrhové části mám připomínku - návrhy mohly být detailněji rozpracovány do podoby projektového plánu a doplněny o rozbor ekonomických dopadů. Otázka k obhajobě: Kde spatřujete nejvýznamnější rizika pro realizaci Vašich návrhů? Jaká opatření by bylo možné doporučit pro omezení jejich vlivu?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíle práce považuji za splněné s drobnými připomínkami. V návrhové části mohly být jednotlivé návrhy propracovány detailněji do formy projektového plánu.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolené metody a postupy jsou v souladu se stanovenými cíli práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Závěry z provedených analýz jsou formulovány zřetelně a dobře interpretovány. Návrhy mohly být podloženy hlubším ekonomickým rozborem dopadů jejich realizace.
Praktická využitelnost výsledků C Praktická využitelnost návrhů by se zvýšila, pokud by se autorce podařilo návrhy detailněji rozpracovat ve formě realizačních projektových plánů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Struktura práce, terminologie a jazyková úroveň jsou na odpovídající úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Květoňová, Martina

Autorka zvolila vysoce aktuální téma sociálních médií. Teoretická část je kvalitně zpracovaná, má odpovídající rozsah. Praktická část je zaměřena na konkrétní cílovou skupinu na základě rozboru věkové skupiny klientů společnosti. Velmi dobře byla zvolena metoda zkoumání. Výsledky šetření byly přehledně zpracovány a dále využity při návrzích na zlepšení strategie. Pozitivně hodnotím i zmapování marketingových nástrojů konkurence na českém trhu. Navrhovaná vlastní řešení mají poměrně široký záběr, bylo by však vhodné je více rozpracovat, resp. konkretizovat. Práce obsahuje drobné gramatické a stylistické chyby, které však nemají vliv na obsahovou stránku a celkový přínos studie.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 85063