PLEVA, D. REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury. 2009.
Student pracoval průběžně, reagoval na připomínky vedoucího práce, k řešení problémů přistupoval aktivně. Hledání, které bylo v poslední chvíli završeno nalezením jednoduchého a dobrého řešení. Mým úkolem je zhodnotit způsob, jakým byl projekt vytvořen a jak o něm byl jeho autor schopen uvažovat a to je také předmětem mého hodnocení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Přístup studenta ke zpracování | B |
Autor v předložené práci využívá především stávajících objektů k uplatnění stavebního programu zadání, a to způsobem částečně schematickým - zvl.řešení víceúčelového prostoru v objektu Studeného skleníku. Nově vkládá do prostoru mezi obě zahrady vrchní části předpolí pavilon s kavárnou. Umístěním terasy na střechu odkazuje k barokní kolonádě v severozápadní části Květné zahrady. Koncepce řešení parkových ploch předpolí by zasloužila více autorské invence.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Urbanistické řešení | B | ||
Architektonické řešení | B | ||
Provozní řešení | B | ||
Technicko konstrukční řešení | B | ||
Formální úroveň | B |
eVSKP id 22987