KRÁTKÁ, M. Návrh na zlepšení marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázky k obhajobě: Konzultovala jste již své návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jaké návrhy budou realizovány? Uvádíte, že v případě realizace cyklostezky za účasti obce Zaječí by neměl být problém s 50% finanční účastí obce. Konzultovala jste s vedením obce možné zapojení a financování v této výši?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Řičánková, Iveta

Cílem diplomové práce byl návrh na zlepšení marketingového mixu. Na základě podrobně zpracovaných analýz studentka vypracovala vlastní návrhovou část včetně podrobného ekonomického zhodnocení a přínosů jednotlivých návrhů. Návrhy a doporučení, které jsou v práci popisovány, jsou reálné, dobře využitelné v praxi a s vysokou pravděpodobností budou v nejbližší době v podniku realizovány. Zejména oceňuji dobře zpracovaný návrh letní terasy včetně její vizualizace. Cíl práce tímto považuji za splněný.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 84733