KRÁTKÁ, M. Návrh na zlepšení marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Otázky k obhajobě: Konzultovala jste již své návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jaké návrhy budou realizovány? Uvádíte, že v případě realizace cyklostezky za účasti obce Zaječí by neměl být problém s 50% finanční účastí obce. Konzultovala jste s vedením obce možné zapojení a financování v této výši?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Cílem diplomové práce byl návrh na zlepšení marketingového mixu. Na základě podrobně zpracovaných analýz studentka vypracovala vlastní návrhovou část včetně podrobného ekonomického zhodnocení a přínosů jednotlivých návrhů. Návrhy a doporučení, které jsou v práci popisovány, jsou reálné, dobře využitelné v praxi a s vysokou pravděpodobností budou v nejbližší době v podniku realizovány. Zejména oceňuji dobře zpracovaný návrh letní terasy včetně její vizualizace. Cíl práce tímto považuji za splněný.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 84733