RŮŽIČKOVÁ, L. Marketingový výzkum pro společnost Invia.cz, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Práce splnila účel. Autorka naplánovala , zrealizovala a vyhodnotila marketingový výzkum. Práci lze vyčíst určitou plochost a rezervy v hloubce jednotlivých částí, a to zejména ve vyvozování závěrů, kritického hodnocení, obratnosti slovního vyjadřování a pod.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Cíle práce byly splněny | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Zvolený postup a metody vyhovují základním požadavkům. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | V oblasti interpretace výsledků postrádám odbornou obratnost a logiku ve vyvozování závěrů. Nicméně studentka splnila základní požadavky v souladu se stanovenými cíli. | |
Praktická využitelnost výsledků | D | Výsledky jsou základem pro praktické využití. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Uspořádání práce a formální náležitosti splňují základní požadavky. V oblasti použité terminologie a odborného jazykového vyjadřování postrádám jistou precíznost a obratnost (např. str. 14), dále úprava některých obrázku , tabulek, schémat (různá velikost písma). | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Práce splňuje požadované kritéria. |
Bakalářská práce předkládá návrhy vycházející z marketingovéhp výzkumu. Autorka se snažila využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Návrhová část obsahuje praktické návrhy, které by ale zasloužily větší pozornost, viz výše. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Stanovený cíl práce byl naplněn, ale na bakalářskou práci byl stanoven velmi jednoduše "naplánovat, provést a vyhodnotit marketingový výzkum". Studentka nicméně v práci na základě analytické části, včetně výzkumu, navhruje určitá zlepšení. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | Studentka ve své práci zvolila metody odpovídající zaměření práce, ale mám zde následující komentáře: a) Teoretická část má netypické uspořádání, obvykle se dává SWOT analýza na závěr, stejně i v analytické části. b) Některé informace uvedené ve SLEPT analýze v práci nemusely být, protože nemají vliv na návhrovou část. c) Chybí celkové shrnutí analýzy konkurence. d) V práci je uvedeno příliš výsledků z analýzy dotazníkového šetření. Informace méně důležitého charakteru mohly být uvedeny v přílohách. Rovněž chybí shrnutí dotazn. šetření. e) SWOT analýza - nové pobočky nejsou příležitostí, nevycházejí z externího prostředí. Také chybí shrnutí SWOT analýzy. SWOT analýzu umístit až na závěr anal. části | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Studentka je schopna popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | D | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Studentka se snažila navrhnout určité návrhy, vyčíslit náklady, ale chybí časový harmonogram realizace návrhů, možná rizika realizace návrhů, kontrola návrhů a vymezení očekávaných přínosů, jak finanční, tak i nefinanční. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Práce využívá standardního členění do kapitol, ale uspořádání je místy nepřehledné a nesprávné - např. již výše uvedené umístění SWOT analýzy. Autorka používá odpovídající terminologii. | |
Práce s informačními zdroji | B | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
eVSKP id 111973