RŮŽIČKOVÁ, L. Marketingový výzkum pro společnost Invia.cz, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Práce splnila účel. Autorka naplánovala , zrealizovala a vyhodnotila marketingový výzkum. Práci lze vyčíst určitou plochost a rezervy v hloubce jednotlivých částí, a to zejména ve vyvozování závěrů, kritického hodnocení, obratnosti slovního vyjadřování a pod.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíle práce byly splněny
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Zvolený postup a metody vyhovují základním požadavkům.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D V oblasti interpretace výsledků postrádám odbornou obratnost a logiku ve vyvozování závěrů. Nicméně studentka splnila základní požadavky v souladu se stanovenými cíli.
Praktická využitelnost výsledků D Výsledky jsou základem pro praktické využití.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Uspořádání práce a formální náležitosti splňují základní požadavky. V oblasti použité terminologie a odborného jazykového vyjadřování postrádám jistou precíznost a obratnost (např. str. 14), dále úprava některých obrázku , tabulek, schémat (různá velikost písma).
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce splňuje požadované kritéria.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy vycházející z marketingovéhp výzkumu. Autorka se snažila využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Návrhová část obsahuje praktické návrhy, které by ale zasloužily větší pozornost, viz výše. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl naplněn, ale na bakalářskou práci byl stanoven velmi jednoduše "naplánovat, provést a vyhodnotit marketingový výzkum". Studentka nicméně v práci na základě analytické části, včetně výzkumu, navhruje určitá zlepšení.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Studentka ve své práci zvolila metody odpovídající zaměření práce, ale mám zde následující komentáře: a) Teoretická část má netypické uspořádání, obvykle se dává SWOT analýza na závěr, stejně i v analytické části. b) Některé informace uvedené ve SLEPT analýze v práci nemusely být, protože nemají vliv na návhrovou část. c) Chybí celkové shrnutí analýzy konkurence. d) V práci je uvedeno příliš výsledků z analýzy dotazníkového šetření. Informace méně důležitého charakteru mohly být uvedeny v přílohách. Rovněž chybí shrnutí dotazn. šetření. e) SWOT analýza - nové pobočky nejsou příležitostí, nevycházejí z externího prostředí. Také chybí shrnutí SWOT analýzy. SWOT analýzu umístit až na závěr anal. části
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Studentka je schopna popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků D Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Studentka se snažila navrhnout určité návrhy, vyčíslit náklady, ale chybí časový harmonogram realizace návrhů, možná rizika realizace návrhů, kontrola návrhů a vymezení očekávaných přínosů, jak finanční, tak i nefinanční.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Práce využívá standardního členění do kapitol, ale uspořádání je místy nepřehledné a nesprávné - např. již výše uvedené umístění SWOT analýzy. Autorka používá odpovídající terminologii.
Práce s informačními zdroji B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
D

Otázky

eVSKP id 111973