KNOTEK, J. Valivá ložiska v konstrukci čtyřdobých spalovacích motorů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.
Zadání bakalářské práce bylo splněno ve všech bodech. V práci je nastíněna teorie, popsána historie, konstrukce a uplatnění valivých ložisek s důrazem na čtyřdobé spalovací motory. Pan Jiří Knotek využíval konzultací.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce rešeršního charakteru se zabývá valivými ložisky v konstrukci čtyřdobých spalovacích motorů. Zachycuje jejich historický vývoj, současné aplikace i možné výhledy do budoucna. Práce je logicky členěna a student prokázal, že dané problematice rozumí. Požadavky zadání byly splněny zcela
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 38154