ČIHÁKOVÁ, L. Marketingová strategie restaurace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomantka si zvolila náročné téma, stanovit marketingovou strategii restaurace a penzionu v malé obci při poměrně velké konkurenci ubytovacích a stravovacích zařízení v okolních obcích. Určité nedostatky je možné spatřit v popisu těchto podniků, zejména na jaké zákazníky se zaměřují prioritně a na jaké sekundárně, a také jaký způsob propagace používají – možná by tyto informace přispěly k ještě lepšímu dosažení cíle zvoleného tématu. V práci není zmínka o tom, v jak velkých obcích podniky působí, přitom se jedná o významný faktor návštěvnosti restaurace (v obci bylo k 1.1.2009 evidováno pouze 107 obyvatel). Přesto je nutno ocenit zvolený přístup diplomantky k řešené problematice.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 82681