VOTOUPAL, T. Studie podmínek pro sport ve vybraném prostředí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Práce je průměrná, bez většího úsilí zapojení náročnějších metod práce a složitějších řešení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Student splnil stanovené cíle s využitím znalosti prostředí a zpracováním základních zdrojových materiálů. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Student pracoval s pomocí jednodušších metod práce, které odpovídají tématu práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Student využívá především popisný způsob při interpretaci výsledků. Vyvozování závěrů z výsledků není jeho silná stránka. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Může být využito místní samosprávou jako studie současného stavu podmínek pro sport a pohybové aktivity ve městě. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | Uspořádání práce by chtělo více návaznosti jednoltivých celků. Terminologie nemá místy úroveň kladenou na odbornou práci. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Odpovídá bakalářeké práci. |
Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | E | Cílem práce je vypracování základních podkladů pro charakteristiku podmínek pro sport a pohybové aktivity. Student tyto podmínky podle vlastních slov v Úvodu hodnotí na základě dostupné literatury a výzkumného šetření. Ve vyhodnocení dotazníkového průzkumu je ale řada nepřesností, které zkreslují interpretaci výsledků šetření. Prosím v diskuzi o vysvětlení. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | E | Například na otázku č. 4 odpověděli pouze 3 respondenti z 90 dotazovaných záporně. V další navazující otázce č. 5 v Grafu 8 jsou ale uvedeny dva sloupečky dotazovaných (3 plus 3), jakoby odpovídalo 6 respondentů, přestože na rozdíl např. od otázky č. 8, kde student uvádí, že si mohli respondenti zvolit z více možností, toto zde není uvedeno. Daleko závažnější je ale chybná interpretace procent odpovědí v dalších otázkách. Např. za Grafem 9 k otázce č. 6 je uvedeno:...."skvělé podmínky pro sport....nepotřebují změny...30% obyvatel", naopak z předešlého grafu i uvedených čísel je hodnota 27%, ...nebo uvedeno..."vyhovující podmínky má...63%...", ve skutečnosti 57% atd., to samé u Grafu 12 otázka č.9 opět v interpretaci v textu za grafem, nesedí procenta s grafem i čísly v něm uvedenými. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | E | V Grafu 13, který vyhodnocuje pozitivní a negativní odpovědi a na jehož základě student staví závěry dotazníkového šetření, není jasné, jak student z těchto odlišných otázek a jejich odpovědí (č. 7 a č. 9) určil výsledný počet odpovědí a rozhodl se pro svůj závěr. Je potřeba si uvědomit, že přestože odpověď v otázce č. 9 začíná kladně "Ano..", je to odpověď na otázku: "Uvítal byste více příležitostí pro sport...?" a to se přímo nerovná závěru..."..že více než polovina respondentů vnímá pozitivně podmínky pro sport...." Navíc v Abstraktu student uvádí 86% pozitivních názorů na podmínky pro sport, toto číslo se v závěru dotazníkového šetření nevyskytuje a není jasné, jak k němu student dospěl. Součet podle studenta "pozitivních odpovědí" ze dvou otázek nesedí. Definice "pozitivní a vhodné odpovědi" je také poněkud sporná. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Pokud si odmyslíme nepřesnosti v dotazníkovém průzkumu, analýza podmínek pro sport a pohybové aktivity v Třebíči na základě literatury a komparace provozních a investičních výdajů v letech 2013 a 2016 je dobrá a částečně použitelná pro praktické využití. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Jazyková úroveň práce a její struktura dobrá, přestože se objevuje časté opakování ukazovacích zájmen (viz. Úvod a cíl), užití nevhodných výrazů ("velice závratné číslo" s. 14), velká písmena v citaci (s. 21,22), odlišné řádkování (s.25,26), zdvojené hlásky ve slovech v grafech (s. 56, 57), citace vlastní předešlé neobhájené bakalářské práce atd. | |
Práce s informačními zdroji | C | Počet i kvalita literárních zdrojů je na bakalářskou práci dobrá. |
eVSKP id 93975