RUNŠTUK, J. Příprava výukové úlohy na experimentálním zařízení pro měření účinnosti ozubených převodů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.
K předložené práci nemám žádné závažné výhrady. Největší výzvou pro autora bylo rozšířených možností využití stanice od prostého uvedení stanice do provozu a zpracováním zkušební úlohy dle manuálu. Toto se dle mého názoru autorovi podařilo díky zařazení úlohy zaměřené na analýzu vibrací, která může být využita v předmětech vyučovaných na ÚK. Zajímavá je také pasáž, kde se autor zabývá ověřením přesnosti měření s tahovými siloměry. Z formálního pohledu jsou v práci přítomné překlepy a drobné typografické vady. Cíl práce považuji za splněný a práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Dobrá práce. Autor používá mnoho nejasných termínů jako např.: rotační ztráty, ztráty účinnosti, momentové ztráty. Na obr. 1.11 je závislost "momentové ztráty", ale chybí vysvětlení této veličiny. Přínosem je nápad s doplněním úlohy o měření vibrací.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | C | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | C | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | D | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 61820