VANÍK, J. Návrh rozvoje marketingové komunikace HC ČSOB Pojišťovna Pardubice a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Student v práci prokázal schopnost aplikovat poznatky získané studiem i praxí. Práce by si zasloužila větší propracování návrhové části. Otázky k obhajobě: Jakých komunikačních nástrojů využívá leader marketingové komunikace v rámci sportovních týmů ČR? V čem se bude odlišovat Vaše komunikace od extraligových hokejových konkurentů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

BA, Petr Mazánek,

Práce je odvedena vcelku na slušné úrovni, nemám k ní tedy větších připomínek. Nevadilo by podrobnější zpracování návrhové části, neboť nápady jsou zde kvalitní a mohou posunout komunikaci hokejového klubu vpřed.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 47598