VANÍK, J. Návrh rozvoje marketingové komunikace HC ČSOB Pojišťovna Pardubice a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Student v práci prokázal schopnost aplikovat poznatky získané studiem i praxí. Práce by si zasloužila větší propracování návrhové části. Otázky k obhajobě: Jakých komunikačních nástrojů využívá leader marketingové komunikace v rámci sportovních týmů ČR? V čem se bude odlišovat Vaše komunikace od extraligových hokejových konkurentů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Práce je odvedena vcelku na slušné úrovni, nemám k ní tedy větších připomínek. Nevadilo by podrobnější zpracování návrhové části, neboť nápady jsou zde kvalitní a mohou posunout komunikaci hokejového klubu vpřed.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 47598