NGUYEN, M. Podpora prodeje a reklama nově vznikající společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Při zpracování práce autorka projevovala velký zájem o zvolené téma. Byla zde zřejmá také její svědomitost, osobní angažovanost a zkušenosti z dané oblasti. V práci pak prokazuje svoje schopnosti využívat získaných poznatků (ať už z teorie, tak i dílčích analýz) pro formulace výstupů z analýz a následné návhry. Jako vhodné a přínosné hodnotím včlenění přehledu analyzovaných nástrojů konkurence, které autorka vložila do přehledných tabulek. Zajímavý a využitelný je také popis cílové skupiny, kde autorka na základě svých zjištění správně sestavila jednotlivé persony. Na základě výsledků z analýz pak předkládá vhodné návrhy, které jsou realizovatelné a pro nově vznikající společnost přínosné. Přínos práce shledávám nejen v realizovatelnosti a praktičnosti samotných návrhů, ale také kvůli využitelnosti výsledků jednotlivých analýz. Otázka k obhajobě: 1) Který z nástrojů podpory prodeje je podle Vás nejzajímavěší pro získání nových zákazníků (jakna B2C, tak B2B trhu) u nově vznikající společnosti zabývající se fotografováním?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Návrhy předložené v práci směřují k cíli stanovenému v zadání. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka zvolila vhodný postup řešení a v práci využívá adekvátních metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich adekvátní závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výstupy práce jsou prakticky využitelné pro nově vznikající společnost. Velice kladně zde hodnotím přehledové zpracování komunikačních nástrojů používaných konkurencí (Tabulka 1 a 2) či využití sestavení vlastních person. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce vychází ze standardní struktury, je logicky a přehledně členěna. Autorka zde využívá vhodné terminologie. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci je využito adekvátních informačních zdrojů, které jsou uvedeny i citovány. |
Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti komunikačních nástrojů se zaměřením na reklamu a podporu prodeje nově vznikající společnosti zaměřené na fotografování v Brně. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v při fotografické činnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí autorkou. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Jaká možná rizika realizace návrhů se mohou objevit a jak se snažit je případně eliminovat? 2. S čím očekáváte, že bude při rozjezdu fotografování největší problém, a to konkrétně v oblasti komunikačních nástrojů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Velmi dobře je zpracována analýza konkurence, jak pro B2B a B2C a také vymezení 5 person. Je zde také prezentován výzkum, ale chybí uvedení jeho cíle a způsobu realizace (kdy, kde, jak) a shrnutí hlavních výsledků z něho. Grafy výzkumu jsou hezky graficky zpracovány. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci na trhu. Studentka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných nákladů a očekávaných přínosů. Oceňuji i grafické zpracování návrhů, např. ukázka banneru, Obrázek 16. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Na str. 48 možná chybí část textu - text začíná jakoby uprostřed věty. | |
Práce s informačními zdroji | A | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
eVSKP id 135265