STRÁŽNICKÝ, T. Návrh komunikační strategie pro Střední školu polytechnickou, Brno, Jílová 36g [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Předložená práce je ukázkou solidně zpracovaného tématu, který má pro analyzovanou instituci zřetelný význam: možnost poskytování vzdělání je zcela evidentní, pokud je jednou z bariér pro získání většího počtu zájemců jejich nízká informovanost, pak tato práce může významně napomoci k realizaci nutných opatření. Dílčí nedostatky nejsou tak zásadního rázu, aby tím byla jakkoli zpochybněna vysoká úroveň zpracování tématu. Pro obhajobu mám tyto otázky: Z čeho usuzujete, že 273 respondentů představuje "dostatečně reprezentativní vzorek"? Jakým způsobem byste posoudil efektivnost realizace navrhovaných opatření?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Autor vymezil hlavní cíl práce v úvodu - je jím zpracování návrhu na zvýšení úrovně informovanosti obecné veřejnosti o dostupných formách dalšího vzdělávání v technických oborech, které nabízí Střední škola polytechnická v Brně. Tento cíl byl splněný. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Zvolené postupy řešení odpovídají zaměření práce - autor nejdříve uvedl základní teoretické poznatky, relevantní k danému problému, poté popsal činnosti uvedené střední školy, další informace doplnil po provedeném dotazníkovém šetření a ve finále navrhnul řadu opatření, která by při jejich realizaci mohla vést ke kýženým cílům. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Získané informace byly interpretovány na solidní úrovni - řada z nich ale zůstala "nevyužita". Také údaje o charakteru současných aktivit v oblasti dalšího vzdělávání nejsou zcela kompletní - analytická část by si zasloužila shrnutí v podobě SWOT analýzy... | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Škála opatření, kterou autor nabízí, je poměrně široká, jejich využitelnost je reálná. Lze polemizovat o různých omezeních při realizaci jednotlivých námětů (personální, časové, finanční apod.) omezení... | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Bez připomínek | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Využití informačních zdrojů je na standardní úrovni. |
Předložená závěrečná práce si klade za cíl, zlepšení komunikace v oblasti nabídky služeb dalšího vzdělávání. Nejdříve jsou shrnuty teoretické předpoklady s využitím odborné literatury, na základě kterých je dále zpracována praktická část. Ta shrnuje vývoj vnitřních i vnějších faktorů a pomocí dotazníku zkoumá názor veřejnosti. Dále jsou předloženy návrhy, které nabízí možnosti zlepšení komunikace se zájemci o další vzdělávání. Práci hodnotím kladně a doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 70515