ŠVÁB, J. Automatický anténní tuner [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. .
Diplomant stáhl svou diplomovou práci z obhajob a zažádal o odročení vypracování o 1 rok.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | F | 0/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | F | 0/20 | |
Formální zpracování práce | F | 0/20 | |
Využití literatury | F | 0/10 |
Student se ve své práci měl zabývat návrhem a realizaci automatického anténního tuneru řízeného mikroprocesorem. V prvé části je teoreticky zabývá PSV metry. Tato kapitola obsahuje velké množství odborných chyb a je z většiny převzata z literatury Radioamatér 6/2003, a tomu odpovídá i kvalita textu. Citace na literaturu v textu chybí. Zcela zbytečná se jeví kapitola zabývající se Smithovým diagramem. V kapitole Porovnání PSV metrů není zřejmé, co se vlastně porovnává. Kapitole Automatický tuner mi připadá jako návod obsluhy z manuálu. Zbytečná se mi jeví kapitoly popisující mikroprocesor, zobrazovací displej a programovací prostředí, data jsou převzaty z manuálů a stačilo dát odkaz na literaturu. V závěru student popsal pouze teoretický rozbor, který se mi jeví nedostatečný pro oblast anténního tuneru, dále se zmiňuje o kompletním softwarovém vybavení, ale z textu to nevyplývá. Rovněž zde je zmínka o kompletním osazení, nikde není vyfocený konečný výrobek. V příloze je navrhnut plošný spoj, blokové schéma je převzato z manuálu tuneru fy. MFJ a je vytvořena programová rutina ovládací AD převodník. Text je napsán velice populisticky, obsahuje i dost pravopisných chyb. Obsahuje i filozofické otázky, které by asi v diplomové práci měly chybět. Obrázky jsou většinou převzaty a jsou ve špatné kvalitě. Odkazy na literaturu v textu zcela chybí. Klasifikaci Prospěl doporučuji udělit po výborné obhajobě a předvedením funkčního anténního tuneru.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Interpretace výsledků a jejich diskuse | F | 8/20 | |
Splnění požadavků zadání | F | 5/20 | |
Odborná úroveň práce | F | 15/50 | |
Formální zpracování práce | E | 5/10 |
eVSKP id 8872