JUHÁSOVÁ, A. Branding společnosti ZOOT a.s. zabývající se prodejem módy on-line [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Zich, Robert

Autorka přistoupila ke zpracování velmi zodpovědně. Prokázala schopnost řešit komplexní problém přístupem kombinujícím různé metody a postupy. Otázka: Jaké jsou podle Vašeho názoru největší problémy budování značky v on-line prostředí? Mají v tomto kontextu stávající teoretické postupy nějaká omezení?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Síle práce jsou jasně definovány a jsou naplněny odpovídajícím způsobem.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Autorka volí široký teoretický základy vymezující všechny potřebné oblasti. Zvolený přístup k analýze lze hodnotit jako správný a odpovídá jak zvolenému tématu, tak potřebám firmy. Velmi pozitivně lze hodnotit kombinaci kvalitativního popisu a kvyntitativního průzkumu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Závěry analýz jsou formulovány srozumitelně a odpovídají zaměření práce. Autorka vhodně využívá všech získaných údajů. Velmi dobře využívá i možnost kvantifikace SWOT analýzy, čímž zvyšuje srozumitelnost závěrů.
Praktická využitelnost výsledků A Praktická využitelnost návrhů je zřejmá. Návrhy pokrývají řadu oblastí od dílčích opatření, po komplexní kroky spojené s investiční aktivitou. Autorka jasně specifikuje, u kterých oblastí by bylo nezbytné propracovat něktará dalšíhodnocení, případně postupy realizace.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má dobrou formální úroveň s přiměřeným výskytem chyb.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Práce s informačními zdroji je na odpovídající úrovni.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Andera, Nikola

Autorka bakalářské práce bez výhrad splnila stanovené cíle. Teoretická část mapuje oblast brandingu i e-commerce, a pokládá tak vhodný základ pro následující praktickou část. Ta podrobně zkoumá aktuální stav budování značky ZOOTu. Kladně hodnotím také praktickou aplikovatelnost vlastních návrhů autorky. Přínos práce je podpořen zájmem i praxí autorky v oboru. Přes drobné stylistické nedostatky doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 85849