ŠIMÍČKOVÁ, K. Online komunikační strategie fakulty [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Celkově hodnotím práci jako velmi zdařilou a prakticky zaměřenou. Autorka prokázala schopnost řešit komplexní téma v souladu s praktickými i teoretickými poznatky. Vybraná opatření dokázala v průběhu zpracování práce realizovat. Jistou obecnost lze pak identifikovat v návrzích, na jejichž realizaci práce zaměřena nebyla. Je ovšem logické, že pokud by měly být rozpracovány stejně detailně, pak by práce výrazně překročila rozsah obvyklý u diplomových prací. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky: Jakým způsobem postupovat při dalším rozvoji online komunikace fakulty? Jak postupovat při případné rozšíření záběru práce na mezinárodní trh?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Cíle práce jsou jasně formulovány v kontextu vymezení řešení problému rozvoje on-line komunikace Fakulty podnikatelské VUT v Brně. V cíli práce autorka klade důraz na vytvoření celkového rámce pro strategický rozvoj online komunikace fakulty, což je nepochybně splněno. Větší důraz by mohl být kladen na detailnější propojení s cíli fakulty a rozpracování opatření do akčních plánů, konkrétních kroků a vyhodnocení dopadů. Je ovšem pravdou, že zvolený přístup odpovídal zadání informacím, ke kterým měla autorka přístup. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Zvolený přístup k řešení je odpovídající jak na úrovní teoretické, tak v praktické části práce. Teorie jasně vymezuje potřebná východiska, se kterými autorka pracuje. V teoretických východiscích jsou vhodně propojeny poznatky z oblasti strategie a online komunikace. V analytické části autorka předkládá poměrně komplexní hodnocení současného stavu komunikace fakulty včetně základního srovnání s konkurencí. Volí vhodné metody srovnání. V hodnocení se zaměřuje primárně na český trh, což odpovídá zadání. Portfolio konkurentů mohlo být širší, nicméně autorka jasně vysvětluje volbu zvolených škol. Analýza zaměřená na chování uchazečů jednoznačně vychází z celkového zaměření práce, tj. zohledňuje zejména chování v rámci "online světa". Bylo by nepochybně možné rozšířit analýzu o další přístupy a zdroje, nicméně toto by bylo nad rámec zadání a cílů práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Pro formulaci výsledků analýzy autorka volí zejména slovní popis. Nevyužívá metody typu swot. Poměrně jasně jsou definovány východiska návrhové části, které jednoznačně navazují na výsledky analýzy. Samotné návrhy jsou formulovány jasně a srozumitelně. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Návrhová část je jasně strukturovaná a zahrnuje jak výběr nástrojů, tak definování cílů a realizaci konkrétních opatření. Praktickou realizovatelnost autorka jednozbnačně potvrzuje tím, že návrhy v oblasti sociální sítě facebook pro fakultu v průběhu zpracování práce realizovala, a to s prokazatelnými a zdokumentovanými výsledky. Pro další praktické využití by bylo nesmírným přínosem, pokud by autorka měla možnost rozpracovat své návrhy i pro další oblasti a nástroje, které mimo facetou navrhuje. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Formální stránka práce má odpovídající úroveň. K dílčím nedostatkům patří horší tisková kvalita některých obrázků | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci se zdroji neshledávám žádné zásadní nedostatky. V některých částech mohly být zdroje citovány konkrétněji - např. dílčí kapitoly v rámci kapitol 1.3 |
Jedná se o ucelenou práci, s jasnou strukturou a zejména návrhem opatření, které jsou aplikovány v praxi. Pilotní aplikační fáze přináší očekávané výsledky. Otázky: Kdy by měl FB na FP VUT spravovat (po Vaší zkušenosti)? A kolik času by takováto osoba/(osoby) měla věnovat FB stránkám týdně?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Cíl byl splněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Jsou použity adekvátní analytické nástroje Google analytics, diplomantka prokazuje schopnost analytického myšlení, vhodně využívá systémového přístupu při aplikaci zejména logických metod v oblasti strategického řízení. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomantka v této DP prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat relevantní závěry na nadprůměrné úrovni. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy jsou aplikovány do praxe, konkrétně na FP již běží navržený projekt a výsledky jsou v souladu s predikcí autorky. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Lze konstatovat, že DP je logicky strukturovaná, diplomantka jasně a srozumitelně pracuje s odbornou terminologií. V DP je minimum pravopisných chyb. | |
Práce s informačními zdroji | A | Autorka prokazuje schopnost pracovat s informačními zdroji, korektně cituje. Využívá nadprůměrné množství zdrojů. |
eVSKP id 103469