ŠTĚRBOVÁ, M. Návrh změn komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Ke zpracování práce studentka přistupovala zodpovědným způsobem a projevovala o zvolenou problematiku velký zájem. Prokazuje zde svoji schopnost aplikovat získané teoretické poznatky pro praktické využití jak v analytické, tak i v návrhové části. Autorka se velice dobře vypořádala s faktem, že zákazníky analyzované společnosti mohou být jak společnosti z B2B trhu, tak i koncoví spotřebitelé z trhu B2C a že oblast působení společnosti pro ni byla doposud neznámou. Předložené návrhy vycházející z předchozích získaných poznatků jsou pak relevantní, logické a lze je označit za přínosné. Otázky k obhajobě: Jak by se podle Vás dal popsat zákazník, který by byl klasickým příkladem B2C zákazníka analyzované společnosti? Jaké mohou být jeho motivy vyhledat analyzovanou společnost, resp. její nabídku?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou prakticky využitelné a pro analyzovanou společnost je lze označit za přínosné. Při hlubším rozpracování návrhů by byl přínos pro společnost ještě výraznějším a pro realizaci snadnějším. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce je logicky členěna. Autorka dovede použít vhodnou terminologii. Místy je psána formou, která se ne úplně hodí pro tento typ prací (např. "Pod podporu prodeje nám spadá...", atp.). | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci jsou využity adekvátní informační zdroje. Tyto jsou pak vhodně ocitovány. V seznamu použitých zdrojů se pravděpodobně nedopatřením u zdrojů č. 6, 7, 8 objevil jiný citační styl. |
Autorka přistoupila k zadání práce zodpovědně. Oceňuji velkou míru reálných konzultací s managementem společnosti. Navržené nové nápady řešení B2B považuji za relevantní (zejména veletrh, klientské akce a variabilní složka mzdy). Využití B2C kanálů (facebook) se vzhledem k definici zákazníka zdá diskutabilní. Formální stránka práce by mohla být upravenější (měnící se osoby, větná gramatika), nicméně celkově je práce dobře pochopitelná. Celkově práci hodnotím za C a doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 110380