KRIŽAN, J. Návrh a realizace výukového modelu Kulička na tyči [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010.
Student provedl kompletní návrh mechanické části, sensoriky a kabeláže výukového modelu "Kulička na tyči". Pracoval samostatně a iniciativně a úspěšně model uvedl do provozu. Realizoval také PID řízení modelu a provedl odhad jeho parametrů pro pokročilejší metody řízení.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
| Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
| Vlastní přínos a originalita | B | ||
| Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
| Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
| Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
| Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
| Práce s literaturou včetně citací | A | ||
| Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Práce ma rozsah 38 stran, text je členěn logicky, po formální stránce je práce v pořadku, grafická i jazyková úroveň je v pořadku. Lze konstatovat, že bakalář prokázal schopnost orientovat se a řešit zadání v novém a komplexním oboru, zadání splnil v plném rozsahu a práce bude jistě patřit k dále používaným informačným zdrojům. Podobně vytvořený výukový model může posloužit při výuce v laboratoři mechatroniky.
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
| Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
| Vlastní přínos a originalita | B | ||
| Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
| Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
| Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
| Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
| Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 29241