GEYEROVÁ, V. Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji velmi dobře zpracovanou analýzu rozšířenou o dotazníkové šetření mezi rodiči - zákazníky firmy. Představené návrhy pak na závěry z analýz dobře navazují a zohledňují specifický obor podnikání firmy. Za zmínku rovněž stojí dlouhodobost zpracování DP, která umožnila průběžné oživování některých dílčích návrhů, srovnání původních plánů s reálnými výsledky a další korekci v rámci finalizace DP. Dotaz k obhajobě: Můžete shrnout nejdůležitější argumenty podporující Vaše doporučení pro vstup firmy na regionální trh Hodonínska?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Vaňková, Šárka

Navrhovaná známka
C

eVSKP id 54275