TOTH, V. Marketingový plán pro K2 atmitec s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
V jakém časovém horizontu je uvažována expanze do Polska, pro získání potřebného množství zákazníků a následné vybudování pobočky?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
"Hlavním cílem bakalářské práce bylo sestavení marketingového plánu. Tento cíl byl splněn a v praxi se některá opatření zvažují k realizaci. Velmi užitečná byla komplexní analýza tzv.""markengového mixu"", ze které vyplynuly konkrétní výstupy pro praxi. Přínosem pro společnost je zejména lokalizace systému IK K2 do dalších jazyků s potenciální možností masivní expanze na cizí trhy. Perspektivní se jeví i vytvoření nové verze IK K2 pro malé podniky a živnostníky vzhledem k minimalizaci nákladů a využití stávajícího softwaru. V teoretické části bylo postupováno podle standardů bakalářských prací. Pří jejím komplexním zhodnocení je možné práci doporučit k obhajobě."
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 84997