DOUCHOVÁ, T. Inovace marketingové strategie mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Závěrečná práce Terezy Douchové řeší problematiku marketingové strategie atletického mítinku Beskydské laťky vzhledem k její modernizaci. Cílem práce bylo na základě provedených analýz inovovat marketingovou strategii zvolené atletické akce. V teoretické části diplomantka popisuje marketing jako takový, formy sponzoringu a reklamy, sportovní marketing, jeho moderní trendy a samozřejmě sportovní disciplínu i zvolenou akci. Nechybí ani probrání zvolených metod - swot analýza, marketingový mix, anketní dotazování. Analýza marketingového mixu, autorčina swot analýza i zdařilá anketa o dvou stovkách respondentů potvrdily předpoklad nutnosti modernizace marketingové strategie Beskydské laťky.Tereza správně navrhuje zefektivnění komunikace především formou nových médií i zlepšení propagace akce nejen v třineckém regionu. Hodnotnými návrhy jsou především koncert známé skupiny, zlepšení časového programu akce a širší spolupráce s hokejovým klubem. V příloze nalezneme mimo jiné graficky ztvárněný plakát na budoucí ročník Beskydské laťky. Otázka k obhajobě: Jaké formy propagace byste použila v třineckém regionu pro nábor dětí do atletiky vzhledem k velké konkurenci kolektivních sportů? Práci hodnotím velmi dobře a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | beze zbytku splněno | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Na velmi dobré úrovni | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Velmi dobré | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Jednoznačně prakticky využitelná práce | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Formální náležitosti v pořádku, jazykově průměrné | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Bez problémů |
Práce svým obsahem přesně charakterizuje zvolenou problematiku marketinku ve sportu, konkrétně zajištění atletické sportovní soutěže ve skoku vysokém.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 80925