DOUCHOVÁ, T. Inovace marketingové strategie mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Kysel, Jiří

Závěrečná práce Terezy Douchové řeší problematiku marketingové strategie atletického mítinku Beskydské laťky vzhledem k její modernizaci. Cílem práce bylo na základě provedených analýz inovovat marketingovou strategii zvolené atletické akce. V teoretické části diplomantka popisuje marketing jako takový, formy sponzoringu a reklamy, sportovní marketing, jeho moderní trendy a samozřejmě sportovní disciplínu i zvolenou akci. Nechybí ani probrání zvolených metod - swot analýza, marketingový mix, anketní dotazování. Analýza marketingového mixu, autorčina swot analýza i zdařilá anketa o dvou stovkách respondentů potvrdily předpoklad nutnosti modernizace marketingové strategie Beskydské laťky.Tereza správně navrhuje zefektivnění komunikace především formou nových médií i zlepšení propagace akce nejen v třineckém regionu. Hodnotnými návrhy jsou především koncert známé skupiny, zlepšení časového programu akce a širší spolupráce s hokejovým klubem. V příloze nalezneme mimo jiné graficky ztvárněný plakát na budoucí ročník Beskydské laťky. Otázka k obhajobě: Jaké formy propagace byste použila v třineckém regionu pro nábor dětí do atletiky vzhledem k velké konkurenci kolektivních sportů? Práci hodnotím velmi dobře a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A beze zbytku splněno
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Na velmi dobré úrovni
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Velmi dobré
Praktická využitelnost výsledků A Jednoznačně prakticky využitelná práce
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Formální náležitosti v pořádku, jazykově průměrné
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Bez problémů
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kotyza, Petr

Práce svým obsahem přesně charakterizuje zvolenou problematiku marketinku ve sportu, konkrétně zajištění atletické sportovní soutěže ve skoku vysokém.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 80925