MUSILOVÁ, I. Návrh marketingové strategie pro Coop supermarket [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. .
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Studentka předložila kvalitně zpracovanou diplomovou práci. Byla dodržena formální stránka i cíle práce. Předkládané návrhy jsou reálné, v praxi aplikovatelné a analyzované obchodní jednotce by jednoznačně pomohly v silném konkurenčním boji na místním maloobchodním trhu. Tuto diplomovou práci lze podle mého názoru dobře využít jako návod pro marketingové aktivity supermarketu. Nyní bude záležet na vedení společnosti, zda navrhované postupy a doporučení implementuje do praxe.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 72245