MENCNER, J. Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Kříž, Jiří

Autor se velmi dobře orientuje v problematice, cíl práce byl splněn. Výsledky práce jsou prakticky uplatnitelné. 1. Uvažujete s rozšířením navrhované řešení např. pro analytické činnosti zákaznického centra?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Luhan, Jan

Práce je zpracována na velmi dobré úrovni. Hlavní cíl práce v podobě využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění procesů zákaznického centra byl naplněn. Práce je zpracována s důrazem na vybudování datového skladu a následný reporting, který je posléze využit k formulaci doporučení pro zvýšení efektivity zákaznického centra. V některých částech je patrná autorova snaha o zestručnění, což v jistém směru omezuje potenciál daného řešení. Zpracování odpovídá požadavkům na diplomovou práci a lze nalézt pouze drobné nedostatky ve formátování, stylistice a potažmo jazykových nepřesnostech. Z práce je zřejmá autorova orientace v dané problematice a systematický přístup využitý při řešení. Rovněž výstupy práce jsou využitelné s důrazem na oblast reportingu. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 103608