MENCNER, J. Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Autor se velmi dobře orientuje v problematice, cíl práce byl splněn. Výsledky práce jsou prakticky uplatnitelné. 1. Uvažujete s rozšířením navrhované řešení např. pro analytické činnosti zákaznického centra?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Práce je zpracována na velmi dobré úrovni. Hlavní cíl práce v podobě využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění procesů zákaznického centra byl naplněn. Práce je zpracována s důrazem na vybudování datového skladu a následný reporting, který je posléze využit k formulaci doporučení pro zvýšení efektivity zákaznického centra. V některých částech je patrná autorova snaha o zestručnění, což v jistém směru omezuje potenciál daného řešení. Zpracování odpovídá požadavkům na diplomovou práci a lze nalézt pouze drobné nedostatky ve formátování, stylistice a potažmo jazykových nepřesnostech. Z práce je zřejmá autorova orientace v dané problematice a systematický přístup využitý při řešení. Rovněž výstupy práce jsou využitelné s důrazem na oblast reportingu. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 103608