PLESKAČOVÁ, A. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci vybraného podniku. V práci jsou uspokojivě použity potřebné metody pro sběr a analýzu dat. U analýzy domu kvality však chybí popis korelací mezi identifikovanými informacemi a komunikačními kanály. Také chybí evaluace relevantnosti těchto informací pro jednotlivé komunikační kanály na základě konečných hodnot důležitosti. Uvedený dům kvality na str. 43 není úplný. Také shrnutí analýzy domu kvality by bylo žádoucí detailněji rozpracovat. V návrhové části by bylo přínosné uvést konkrétní požadovanou výši hodnot pro metriky CTR a CPT. Navíc u formátu reklamy dochází k rozporu. V tabulce 11 je uveden jako formát reklamy video a v části A/B testování se jedná o fotografie. V rámci návrhové části je vypočítán ukazatel PNO. Bohužel výpočet je chybný z důvodu špatně definovaného vzorce, což má negativní dopad na výsledek. Časový plán by bylo potřeba blíže okomentovat a zahrnout do něj i přípravu soutěže na Instagram. V práci s citacemi se vyskytují chyby. Například citace (Štefánková, 2013) nebo (Congustocatering, 2023) není uvedena v použitých zdrojích. Systém Theses.cz identifikoval 84% shodu s ostatními dokumenty. Tak vysoké procento je zapříčiněno především s 80% shodou s předešlou verzí odevzdané bakalářské práce. Otázka k obhajobě: Jaký předpokládáte vývoj využití umělé inteligence v on-line marketingové komunikaci v nejbližších dvou letech?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů E
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry E
Praktická využitelnost výsledků E
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací D
Navrhovaná známka
E

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti on-line marketingové komunikace společnosti. Autorka v práci použila odpovídající metody, které mohly být lépe zpracovány, viz výše. Návrhová část obsahuje návrhy, které by bylo vhodné více provázat s analytickou částí a lépe je rozpracovat. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, které ale mohly být mnohem detailněji a přehledněji zpracovány. V práci byly také využity rozhovory, což je určitě přínosem, ale jejichž výstupy mohly být, včetně tabulek 3-5, více rozpracovány, a to i v oblasti metodiky. Také zde chybí pod a mezi tabulkami odpovídající text. Nedostatečné je i shrnutí analytické části.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Schopnost interpretace mohla být lepší, což je patrné při zpracování jak analytické, tak pak i návrhové části práce, kdy návrhy ne zcela odpovídají výstupům anal. části.
Praktická využitelnost výsledků D Návrhy částečně vycházejí z provedených analýz, ale jejich výběr a řazení není zcela logický a více popsán. Rovněž jsou návrhy velmi stručné a měly být rozsáhleji a lépe zpracovány, hlavně v oblasti realizace. Bylo by dobré návrhy lépe provázat s analytickou částí práce.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Je vhodné nepsát práci v 1. osobě. Formální stránka není místy uspokojivá, jsou zde např. velké mezery mezi texty, chybí popis tabulek texty, např Tab. 3-5, Tab. 13. Rovněž značení tabulek není jednotné. 
Práce s informačními zdroji C Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány, ale ne vždy je citační formát správně dodržen.
Navrhovaná známka
D

Otázky

eVSKP id 151585