HAMADOVÁ, M. Marketingový mix společnosti DATO-FOREST s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Diplomantka v práci prokazuje schopnost využít získané teoretické poznatky v analytické a návrhové části. Pro zvýšení kvality by si práce zasloužila podrobnější rozpracování analýz a také návrhů. U některých návrhů není zcela jasné, jaké jsou jejich celkové náklady (podrobnější rozpracování by tuto nejistotu pomohlo odstranit). I přes toto je dle mého názoru možno implementovat návrhy v praxi s přínosem pro analyzovanou společnost. Otázky k obhajobě: 1) Jak byste shrnula Vaše návrhy v oblasti marketingového mixu z pohledu 4C? 2) Jaké z návrhů shledává majitel společnosti jako nejlepší a bude je realizovat nejdříve?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Mucha,, Martin

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 94886