HAMADOVÁ, M. Marketingový mix společnosti DATO-FOREST s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Diplomantka v práci prokazuje schopnost využít získané teoretické poznatky v analytické a návrhové části. Pro zvýšení kvality by si práce zasloužila podrobnější rozpracování analýz a také návrhů. U některých návrhů není zcela jasné, jaké jsou jejich celkové náklady (podrobnější rozpracování by tuto nejistotu pomohlo odstranit). I přes toto je dle mého názoru možno implementovat návrhy v praxi s přínosem pro analyzovanou společnost. Otázky k obhajobě: 1) Jak byste shrnula Vaše návrhy v oblasti marketingového mixu z pohledu 4C? 2) Jaké z návrhů shledává majitel společnosti jako nejlepší a bude je realizovat nejdříve?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 94886