NOVÁK, L. Zlepšení podpory prodeje konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Autor byl při zpracování práce iniciativním a prokazoval zájem o zvolenou problematiku. Členění práce je na dvě hlavní části (teoretickou a praktickou) a působí ne sice zcela standardně, avšak logicky a přehledně. Autor zde prokazuje schopnost využít získané poznatky v analytické a následně návrhové části práce. Postupy a metody využité v práci lze považovat za standardní a vhodně zvolené. Příjemně zde působí přehledné souhrnné srovnání s konkurenčními pojišťovnami (Tab 2, str. 51), které ukazuje rozdíly ve využívaných marketingově komunikačních nástrojích. Pozitivně také vnímám včlenění vlastního dotazníkového šetření. Návrhy předložené v práci jsou adekvátní, vycházející z výsledků analýz, dobře realizovatelné a směřují ke stanovenému cíli. Otázka k obhajobě: 1) Může být podle Vás ovlivněn výsledek i výborně nastavené podpory prodeje produktu "cestovní pojištění" kvůli omezenému cestování v důsledku omezení kvůli pandemiím?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Realizace návrhů by měla směřovat k cílům v zadání. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autor v práci vhodně využívá standardního postupu a adekvátních metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autor prokázal standardní schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou prakticky využitelné. Ať už výsledky analýz, tak i předložené návrhy. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce využívá strukturu členění na teoretickou a praktickou, která sice není zcela standardní, ale působí přehledně. Práce obsahuje formální náležitosti. Autor vhodně volí použitou terminologii. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | V práci je využito adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
Autor zvolil tradiční strukturu práce, t.j. rozdělení bakalářské práce na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se autor zabývá marketingovou komunikací a jejími nástroji, které popisuje s podrobným členěním. Teoretická část pak představuje potřebný základ pro praktickou část. Práce je přehledně zpracovaná, jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují, jsou doplněny hlavně v praktické části vhodně zvolenými obrázky a grafy. Cílem bakalářské práce bylo doporučit vhodné řešení, které by vedlo ke zlepšení podpory prodeje a tím ke zvýšení nejen prodeje, ale i počtu zákazníků. Přístiup autora ke zvolené problematice je kladný a je zde poznat i zřetelná znalost prostředí. V práci je využito standardních, adekvátních metod. Základem pro navrhované řešení pak bylo i provedení dotazníkového šetření mezi klienty a z vyhodnocení jejich požadavků pak vychází i doporučená varianta navýšení prodeje. V praxi je navrhovaná varianta reálná, snadno realizovatelná a měla by vést k požadovanému cíli, i k dyž v současné době je vzhledem k celosvětové pandemii cestování utlumeno. Výsledky práce můžeme proto vnímat jako prakticky přínosné. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 127625