KARMAZÍN, M. Elektronický informační štítek [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Řešitel měl za úkol se seznámit se způsoby řízení a provedení aktivních maticových displejů a navrhnout a realizovat prototyp elektronického informačního štítku. Součástí zadání byla také realizace obslužného software, které zajistí nhrávání dat do systému pomocí PC. Řešitel zadání beze zbytku splnil. Pracoval zcela samostatně a systematicky. Během řešení prokázal dobré teoretické znalosti, manuální zručnost a inženýrské schopnosti. Výsledkem jeho práce je plně funkční prototyp, který bude rozpracován do seriové výroby. Je třeba podotknout, že řešená práce nenavazuje na ročníkové projekty, řešené v době studia.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | B | 17/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Michal Karmazín, student magisterského studijního programu Mikroelektronika, vypracoval diplomovou práci na téma Elektronický informační štítek. Cílem práce bylo navrhnout a realizovat elektronický informační štítek, který umožňuje zobrazit vybraná data z databáze. Práce je rozdělena (mimo úvod a závěr) do sedmi kapitol, které na sebe navazují. Kapitola 1 a 2 popisují teoretický návrh a zdůvodňují výběr použitých součástek. Kapitola 3 a 4 popisuje samotnou konstrukci elektronické vizitky. Kapitoly 5 a 6 popisují SW vybavení pro navrhované zařízení. Kapitola 7 jsou pak shrnuty provedené zkoušky. Všechny kapitoly jsou vyvážené, grafická úroveň práce je velmi dobrá, použité obrázky jsou v dostatečné kvalitě. Na přiloženém CD je uložena elektronická verze diplomové práce a kódy zdrojových programů. K formálnímu zpracování práce mám několik výhrad. Práce obsahuje dvě kapitoly s textem Úvod. Graf v obr. 28 je úplně v jiném formátu, než všechny ostatní grafy. Popis obrázku 24 je příliš velkým fontem. V práci se také vyskytlo několik překlepů a pravopisných chyb. Těžiště práce je v návrhu zařízení, student navržené zařízení zkonstruoval. V práci postrádám více fotografií výsledného zařízení, které by demonstrovali jeho funkci. Z textu není patrné, jaká je čitelnost navržené elektronické vizitky, proč při takovém počtu LED diod, student nepoužil LED diody nízkopříkonové, jaké nejdelší jméno umožňuje vizitka zobrazit. Při návrhu student prokázal odborné znalosti v analogových a digitálních obvodech. Student beze zbytku splnil stanovené zadání a jeho řešení je přínosné. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 45/50 | |
Formální zpracování práce | C | 7/10 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 16/20 |
eVSKP id 29818