KOSOLAPOVÁ, E. Marketingový plán společnosti PSJ, a.s [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
V předložené diplomové práci považuji za zdařilé návrhy zpracované ve formě akčních programů a dobře vycházející z provedených analýz a praktických zkušeností autorky. Oceňuji rovněž finální jazykovou stylistickou úroveň práce, protože český jazyk není rodným jazykem autorky. Otázka k obhajobě: Jedním z představených návrhů je změna organizační struktury v rámci marketingu, která může být vnímána jako problematická z hlediska změn kompetencí jednotlivých útvarů společnosti. Jaký postup byste vedení společnosti při prosazování tohoto návrhu doporučila?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Navržené úpravy v rámci marketingového oddělení společnosti jsou popsány relativně obecně a stručně, není snadné zcela posoudit jejich praktický dopad.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 74117