KOSOLAPOVÁ, E. Marketingový plán společnosti PSJ, a.s [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci považuji za zdařilé návrhy zpracované ve formě akčních programů a dobře vycházející z provedených analýz a praktických zkušeností autorky. Oceňuji rovněž finální jazykovou stylistickou úroveň práce, protože český jazyk není rodným jazykem autorky. Otázka k obhajobě: Jedním z představených návrhů je změna organizační struktury v rámci marketingu, která může být vnímána jako problematická z hlediska změn kompetencí jednotlivých útvarů společnosti. Jaký postup byste vedení společnosti při prosazování tohoto návrhu doporučila?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Dokoupilová, Blanka

Navržené úpravy v rámci marketingového oddělení společnosti jsou popsány relativně obecně a stručně, není snadné zcela posoudit jejich praktický dopad.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 74117