MADĚRA, J. Návrh změn marketingového mixu pro obnovu rodinného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Práce se zabývá problematikou marketingového mixu pro obnovu rodinného podniku. Autor zde prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. V práci se vyskytují drobné nedostatky (např. nepřesné citace v návrhové části či chybějící titulek či zdroje). Pro větší praktickou využitelnost výstupů práce bylo vhodné včlenit podrobnou analýzu konkurence a jejího marketingového chování a také hlouběji propracovat samotné návrhy. I přes drobné připomínky práce splňuje standardy požadované na tento typ prací a lze doporučit k obhajobě. Otázky k obhajobě: - Co (kdo) se dá považovat za největší konkurenci k analyzovanému rodinnému podniku? - Odkud byly čerpány náklady spojené s návrhy (tabulky s náklady v návrhové části práce)?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D V práci je využito standardního postupu řešení a adekvátních metod. U metod bylo vhodné v analytické části včlenit i podrobnější analýzu konkurence.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor prokazuje schopnost standardně interpretovat dosažené výsledky.
Praktická využitelnost výsledků D Výstupy práce (ať už z analýz tak i z návrhů) lze považovat za prakticky částečně využitelné. Po doplnění podrobné analýzy konkurence a jejího chování a hlubšího propracování návrhů by byl praktický přínos výraznější.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce je netypicky členěna. Toto členění však má logiku a dá se brát jako smysluplné. V práci jsou drobné formální nedostatky - např. na straně 52 v kapitole 8.1 chybí u tabulky titulek i zdroj.
Práce s informačními zdroji, včetně citací D Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů. V návrhové části není na první pohled zřejmé, zda autor čerpá náklady z nějakého zdroje, vychází z vlastní zkušenosti či pouze cenu odhaduje.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Farmačka, Petr

Bakalářská práce Jonáše Maděry analyzuje marketingový mix rodinného čalounictví. Identifikuje chyby v aktuálním marketingovém mixu a následně navrhuje jeho zlepšení. Teoretická část je dostatečně obsáhlá a popsané metody jsou následně využity v praktické části. V praktické části není v některých částech zcela zřejmé, z čeho jsou kalkulovány uváděné ceny (jedna firma či průměr více firem). Dále mi v práci například chybělo vizuální zpracování navrhovaných webových stránek. Velmi oceňuji detailní popis aktuálního stavu marketingového mixu firmy a praktická a realizovatelná navrhovaná zlepšení. Práce je logická a i přes drobné nedostatky splnila stanovené cíle.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 103484