MADĚRA, J. Návrh změn marketingového mixu pro obnovu rodinného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Práce se zabývá problematikou marketingového mixu pro obnovu rodinného podniku. Autor zde prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. V práci se vyskytují drobné nedostatky (např. nepřesné citace v návrhové části či chybějící titulek či zdroje). Pro větší praktickou využitelnost výstupů práce bylo vhodné včlenit podrobnou analýzu konkurence a jejího marketingového chování a také hlouběji propracovat samotné návrhy. I přes drobné připomínky práce splňuje standardy požadované na tento typ prací a lze doporučit k obhajobě. Otázky k obhajobě: - Co (kdo) se dá považovat za největší konkurenci k analyzovanému rodinnému podniku? - Odkud byly čerpány náklady spojené s návrhy (tabulky s náklady v návrhové části práce)?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | V práci je využito standardního postupu řešení a adekvátních metod. U metod bylo vhodné v analytické části včlenit i podrobnější analýzu konkurence. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autor prokazuje schopnost standardně interpretovat dosažené výsledky. | |
Praktická využitelnost výsledků | D | Výstupy práce (ať už z analýz tak i z návrhů) lze považovat za prakticky částečně využitelné. Po doplnění podrobné analýzy konkurence a jejího chování a hlubšího propracování návrhů by byl praktický přínos výraznější. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce je netypicky členěna. Toto členění však má logiku a dá se brát jako smysluplné. V práci jsou drobné formální nedostatky - např. na straně 52 v kapitole 8.1 chybí u tabulky titulek i zdroj. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | D | Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů. V návrhové části není na první pohled zřejmé, zda autor čerpá náklady z nějakého zdroje, vychází z vlastní zkušenosti či pouze cenu odhaduje. |
Bakalářská práce Jonáše Maděry analyzuje marketingový mix rodinného čalounictví. Identifikuje chyby v aktuálním marketingovém mixu a následně navrhuje jeho zlepšení. Teoretická část je dostatečně obsáhlá a popsané metody jsou následně využity v praktické části. V praktické části není v některých částech zcela zřejmé, z čeho jsou kalkulovány uváděné ceny (jedna firma či průměr více firem). Dále mi v práci například chybělo vizuální zpracování navrhovaných webových stránek. Velmi oceňuji detailní popis aktuálního stavu marketingového mixu firmy a praktická a realizovatelná navrhovaná zlepšení. Práce je logická a i přes drobné nedostatky splnila stanovené cíle.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 103484