SEMELA, M. Komplexní systém pro analýzu silniční nehody - - střet dvou automobilů na křižovatce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Bradáč, Albert

Student během svého studia plnil řádně povinnosti studenta DSP. Zpracovaná disertační práce je na velmi vysoké úrovni, a to jak po stránce obsahové, tak i formální. Cíle, které si student v rámci zpracování této práce vytkl, byly zcela splněny a odpovídají zadanému tématu. Práci doporučuji přijmout k obahjobě.

Navrhovaná známka

Posudek oponenta

Kolíbal, Zdeněk

Téma předložené disertační práce je velmi aktuální, původnost vhodnost použitých postupů i formální úprava práce jsou na vynikající úrovni. Cíle práce byly beze zbytku splněny. Přiložený autoreferát je výstižný a přehledný, Autor uvádí solidní seznam své publikační činnosti. Práci doporučuji k obhajobě.

Navrhovaná známka

Prochazka, Eduard

Práce zcela naplnila stanovené cíle a lze ji považovat za významný přínos k současnému poznájní a analýze nehod. Práce rozvíjí nejen teoretické poznatky, ale bude nepochybně i pro praktické použití v oboru Soudního inženýrství. Výsledky disertační práce lze plně uplatnit i při vzdělávání technických znalců, protože vhodně doplňuje a rozšiřuje poznatky, které jsou obsaženy v ostatní literatuře. I když je práce podle názvu monotematická, její obsah bude jistě využitelný pro výuku analýzy střetu vozidel nejen na křižovatce, ale i při obecné analýze střetů vozidel.

Navrhovaná známka

eVSKP id 28455