JURÍK, J. Technologie selektivní katalytické redukce pro osobní automobily [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.
Předložená bakalářská práce pana Juraje Juríka je rešeršního charakteru a pojednává o systémech selektivní katalytické redukce použitých v osobních vozidlech. Student pravidelně využíval konzultací a průběžně zpracovával zadané téma. Jednotlivé kapitoly na sebe navazují a jsou dobře členěny. Lze ovšem nalézt terminologické nepřesnosti a příliš obecné, o konkrétním problému nevypovídající informace. Přes výše uvedené výtky lze zadání považovat za splněné a proto práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | C | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | C | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C |
Bakalářská práce rešeršního charakteru se zabývá emisemi spalovacích motoru a systémem jejich redukce. Práce je logicky strukturována, avšak v první části kde autor popisuje jednotlivé složky emisí, by bylo vhodné popisovat vznik emisí zvlášť pro zážehový a vznětový motor.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 71745