JURÍK, J. Technologie selektivní katalytické redukce pro osobní automobily [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Dundálek, Radim

Předložená bakalářská práce pana Juraje Juríka je rešeršního charakteru a pojednává o systémech selektivní katalytické redukce použitých v osobních vozidlech. Student pravidelně využíval konzultací a průběžně zpracovával zadané téma. Jednotlivé kapitoly na sebe navazují a jsou dobře členěny. Lze ovšem nalézt terminologické nepřesnosti a příliš obecné, o konkrétním problému nevypovídající informace. Přes výše uvedené výtky lze zadání považovat za splněné a proto práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání C
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Práce s literaturou včetně citací B
Samostatnost studenta při zpracování tématu C
Grafická, stylistická úprava a pravopis C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Janoušek, Michal

Bakalářská práce rešeršního charakteru se zabývá emisemi spalovacích motoru a systémem jejich redukce. Práce je logicky strukturována, avšak v první části kde autor popisuje jednotlivé složky emisí, by bylo vhodné popisovat vznik emisí zvlášť pro zážehový a vznětový motor.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání B
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti C
Práce s literaturou včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 71745