PUTTNEROVÁ, Ž. Interní marketing jako CSR strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Putnová, Anna

Kvalitní práce, vypracovaná s pečlivostí a promyšlenou stavbou výzkumu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B dobře vystavěná práce
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Kvalitativní šetření je vhodná metoda, kterou lze chápat jako nejlépe využitelnou
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Relevantně interpretované výsledky
Praktická využitelnost výsledků B inspirace pro další firmy
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B úroveň odpovídající požadavkům na DP
Práce s informačními zdroji, včetně citací B velké množství literárních zdrojů
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Petříčková,, Iva

Prace vykazuje precizní seznámení s tématem CSR, teoretickým základem konceptu CSR i realitou zkoumaných firem.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 95169