BARTÁKOVÁ, V. Marketingový mix společnosti DOG production s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu A Dobře popsané návrhy s praktickým využitím, včetně použitelných grafických návrhů. Dále je zde dobře popsáno jak se dá vstoupit na konkrétní zahraniční trh vč. počáteční cenové a komunikační politiky.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Chybný název kapitoly 3.4.3 "Analýza kupní síly odběratelů" - bylo jistě myšleno "Analýza smluvní síly odběratelů". Překlep v odkazu z návrhové části z kapitoly 4.1 na kapitolu 3.3.4 Propagace.
Splnění cíle a rozsahu zadání C Návrhy pro ČR jsou věnovány zejména marketingové komunikaci - chybí zdůraznění, že zbylé prvky marketingové mixu zde není třeba měnit.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Analytická část dobře rezebírá marketingový mix společnosti. Dále se vzhledem k činnosti vhodně věnuje zahraničnímu trhu, na který chce společnost vstoupit.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Tomeček, František

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 52689