MORAVČÍK, D. Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Jurová, Marie

Práce je základní studií o vztahu zákazníka k organizaci a uvádí pouze obecné přístupu z zjištění spokojenosti záklazníklů

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanové cíle jsou významně orientovány jen směrem ke stávajícím zákazníkům nikoliv možným budoucím
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Metody jsou omezeny na zjištěním pouze vymezených informací a tomu odpovídá i postup řešení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Jsou na úrovni všeobecné, nikoliv konkrétní pro vybranou organizaci a poskytovaných činností
Praktická využitelnost výsledků C Mohou se stát inspirací pro vedení organizace
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Grafická úprava, terminologie i jazyková úroveň odpovídá zadaným cílům řešení
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Práce se zdroji je pro řešení nedostačující
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Večeřová, Miroslava

Bakalářská práce je využitelná pro danou organizaci. Může být také inspirací pro podobně zaměřené organizace.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 85613