JAVŮRKOVÁ, L. Optimalizace procesů ve službách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh podpory procesu realizace služeb v servisním útvaru společnosti prostřednictvím mobilních zařízení. Autorka postupuje metodicky správně, jednotlivé kroky od globální analýzy procesů v servisní společnosti až po detailní zmapování procesů instalace služeb a odstraňování poruch. Součástí zmapování procesů je i jejich stávající podpora v informačním systému v návaznosti na integrované informační systémy společnosti a další produkty, které společnost poskytuje. Autorka při řešení vychází požadavku na zkrácení doby vyřízení požadavku zákazníka a efektivní využití zdrojů. Vlastní návrh se zaměřuje na návrh podpory procesů instalace služby a odstraňování poruch s využitím tabletů s on-line připojením k podnikovému informačnímu systému. Vlastní návrh se soustřeďuje na změnu průběhu procesů při odstranění papírových dokumentů a s tím související požadavky na úpravu informačního systému. Součástí řešení je i návrh funkcionalit mobilního zařízení, které kromě převedení papírových dokumentů umožní společnosti i podklady jak pro plánování servisních zásahů, tak i pro diagnostiku poruch. Navržené řešení je možné využít jako podklad pro odstranění papírových dokumentů a získání podkladů pro podporu operativního řízení realizace služeb společnosti. Bakalářka splnila zadání v celém rozsahu. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autor ve své bakalářské práci proniká do hloubky fungování společnosti a velmi podrobně analyzuje její současné procesy. Detailně se pak zabývá procesem Instalace služeb. Cílem bylo tento proces optimalizovat. V práci bylo stanoveného cíle dosaženo, neboť navržená optimalizace procesu umožňuje poskytovat služby s nižšími provozními náklady a v kratším čase, přičemž se zároveň zvýší i úroveň poskytovaných služeb a tím dojde i k vyšší spokojenosti zákazníků.Předností této optimalizace je i to, že návrh zavádí používání moderních informačních technologií.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 103269