JAVŮRKOVÁ, L. Optimalizace procesů ve službách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Videcká, Zdeňka

Bakalářská práce se zaměřuje na návrh podpory procesu realizace služeb v servisním útvaru společnosti prostřednictvím mobilních zařízení. Autorka postupuje metodicky správně, jednotlivé kroky od globální analýzy procesů v servisní společnosti až po detailní zmapování procesů instalace služeb a odstraňování poruch. Součástí zmapování procesů je i jejich stávající podpora v informačním systému v návaznosti na integrované informační systémy společnosti a další produkty, které společnost poskytuje. Autorka při řešení vychází požadavku na zkrácení doby vyřízení požadavku zákazníka a efektivní využití zdrojů. Vlastní návrh se zaměřuje na návrh podpory procesů instalace služby a odstraňování poruch s využitím tabletů s on-line připojením k podnikovému informačnímu systému. Vlastní návrh se soustřeďuje na změnu průběhu procesů při odstranění papírových dokumentů a s tím související požadavky na úpravu informačního systému. Součástí řešení je i návrh funkcionalit mobilního zařízení, které kromě převedení papírových dokumentů umožní společnosti i podklady jak pro plánování servisních zásahů, tak i pro diagnostiku poruch. Navržené řešení je možné využít jako podklad pro odstranění papírových dokumentů a získání podkladů pro podporu operativního řízení realizace služeb společnosti. Bakalářka splnila zadání v celém rozsahu. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Souček, Jiří

Autor ve své bakalářské práci proniká do hloubky fungování společnosti a velmi podrobně analyzuje její současné procesy. Detailně se pak zabývá procesem Instalace služeb. Cílem bylo tento proces optimalizovat. V práci bylo stanoveného cíle dosaženo, neboť navržená optimalizace procesu umožňuje poskytovat služby s nižšími provozními náklady a v kratším čase, přičemž se zároveň zvýší i úroveň poskytovaných služeb a tím dojde i k vyšší spokojenosti zákazníků.Předností této optimalizace je i to, že návrh zavádí používání moderních informačních technologií.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 103269