DUROŇOVÁ, P. Návrh zlepšení marketingové strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
V diplomové práci oceňuji zdařile vypracovanou analýzu aktuální situace podpořenou průzkumem mezi zákazníky. Jednotlivé návrhy reflektují nedostatky zjištěné analýzou. Více pozornosti mohlo být věnováno vypracování časového harmonogramu implementace jednotlivých opatření a rovněž komplexnímu zpracování finanční realizovatelnosti všech návrhů. Finanční realizovatelnost je podrobněji zpracována pro nejdůležitější část návrhů zaměřených na propagaci, ale není rozvedena komplexně pro celý soubor návrhů. Otázka k obhajobě: V kalkulacích výhodnosti návrhů na akce podpory prodeje uvažujete poměrně vysoký nárůst tržeb (např. 205 expedovaných kamionů s materiálem místo běžných 170, t.j. nárůst o 20%). Vzhledem k hodnotě uvažovaného dárku slíbeného zákazníkům v rámci akce mi připadá deklarovaný nárůst nerealisticky vysoký. Z čeho Vaše odhady vycházejí a s jakou mírou pravděpodobnosti pracují?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | C | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | C | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | C |
eVSKP id 40728