PLŠEK, V. Internetový marketing v sociálních médiích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci především oceňuji výborně připravený, provedený a správně vyhodnocený průzkum využitelnosti sociálních médií v marketingu. Vysoký počet respondentů průzkumu zaručuje dostatečnou věrohodnost výsledků. V návrhové části diplomant dobře aplikuje obecnější zjištění získaná v rámci analytické části a zmíněného průzkumu na konkrétní doporučení postupu pro zvolenou firmu. Otázky k obhajobě: Která zjištění v provedeném průzkumu Vás nejvíce překvapila? V čem spatřujete nejsilnější bariéry, které firmám v současnosti brání masověji využívat sociálních médií při komunikaci se svými zákazníky?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Andrýsek, Petr

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 40663