PLŠEK, V. Internetový marketing v sociálních médiích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
V předložené diplomové práci především oceňuji výborně připravený, provedený a správně vyhodnocený průzkum využitelnosti sociálních médií v marketingu. Vysoký počet respondentů průzkumu zaručuje dostatečnou věrohodnost výsledků. V návrhové části diplomant dobře aplikuje obecnější zjištění získaná v rámci analytické části a zmíněného průzkumu na konkrétní doporučení postupu pro zvolenou firmu. Otázky k obhajobě: Která zjištění v provedeném průzkumu Vás nejvíce překvapila? V čem spatřujete nejsilnější bariéry, které firmám v současnosti brání masověji využívat sociálních médií při komunikaci se svými zákazníky?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 40663