BUI, V. Návrh marketingového mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Bakalářská práce je zpracována systematicky na dobré odborné úrovni. Oceňuji dobře formulované závěry z analýz a logickou návaznost návrhů. Otázka k obhajobě: Pro zajištění návratnosti Vašich návrhů odhadujete potřebu zvýšení obratu společnosti o 3% ročně. Jaké další úpravy marketingového mixu byste firmě doporučil, pokud se potřebného nárůstu obratu nepodaří dosáhnout?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Zetková, Jana

Autor bakalářské práce si plně uvědomuje důležitost marketinkového mixu pro fungování firmy v dnešním neustále sílícím konkurenčním prostředí. Práce je tvořena logickým způsobem, jednotlivé kroky na sebe navazují. Je zřejmá dobrá orientace autora v marketingové teorii a také praktická znalost problematiky. Odvozené závěry reflektují skutečný stav vnějšího a vnitřního prostředí dané společnosti. Práci hodnotím po stránce logické stavby a formální náležitosti jako celkově velmi zdařilou.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 73442