BUI, V. Návrh marketingového mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Bakalářská práce je zpracována systematicky na dobré odborné úrovni. Oceňuji dobře formulované závěry z analýz a logickou návaznost návrhů. Otázka k obhajobě: Pro zajištění návratnosti Vašich návrhů odhadujete potřebu zvýšení obratu společnosti o 3% ročně. Jaké další úpravy marketingového mixu byste firmě doporučil, pokud se potřebného nárůstu obratu nepodaří dosáhnout?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Autor bakalářské práce si plně uvědomuje důležitost marketinkového mixu pro fungování firmy v dnešním neustále sílícím konkurenčním prostředí. Práce je tvořena logickým způsobem, jednotlivé kroky na sebe navazují. Je zřejmá dobrá orientace autora v marketingové teorii a také praktická znalost problematiky. Odvozené závěry reflektují skutečný stav vnějšího a vnitřního prostředí dané společnosti. Práci hodnotím po stránce logické stavby a formální náležitosti jako celkově velmi zdařilou.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 73442